تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۷۷۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اندیمشک آماده میزبانی از ۲.۵ میلیون زائر اربعین است
سرپرست فرمانداری شهرستان اندیمشک با اشاره به پیش‌بینی حضور ۲.۵ میلیون زائر اربعین در این شهرستان گفت: تمام ظرفیت و امکانات اندیمشک برای میزبانی هر چه بهتر از زائران اربعین حسینی بسیج شده است.
 یوسف زمانی اصل سرپرست فرمانداری شهرستان اندیمشک در نشست ستاد اربعین شهرستان اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری این شهرستان گفت: فعالیت رسمی موکب‌های اربعین اندیمشک از ابتدای شهریور ماه آغاز می‌شود و ۲۰ شبانه روز از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

وی اربعین را حرکتی جهانی دانست و افزود: اندیمشک از جمله شهرستان‌های شاخص در اقامه عزای اباعبدالله (ع) در محرم و صفر است و به دلیل موقعیت جغرافیایی کم نظیر سالانه میزبان میلیون‌ها زائر اربعین است.

رئیس ستاد اربعین شهرستان با بیان اینکه مردم ولایتمدار اندیمشک ثابت کرده‌اند که خادمان صدیق امام حسین (ع) هستند گفت: اندیمشک در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی در پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی داشته است و امسال نیز با برنامه‌ریزی انجام شده حماسه دیگری از دلدادگی مردم این دیار به ثبت می‌رسد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد اربعین در این شهرستان تاکید کرد: فعالیت کمیته‌های اربعین اندیمشک تا پایان ماه صفر ادامه دار است و متناسب با شرایط در کمترین زمان تصمیم‌های لازم برای خدمت به زائران و گره کشایی از مسایل احتمالی انجام می‌شود.

زمانی اصل افزود: کار ویژه‌ای برای استقبال از زائران اربعین در ورودی و خروجی‌های شهرستان در دستور کار است ضمن اینکه فضاسازی شهری مناسبی توسط شهرداری انجام شده است.

وی شور و شوق حسینی در اندیمشک را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: همراهی، همدلی، وحدت و انسجام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای ارتقای خدمت رسانی به زائران، ضروری و انتظار است که تمام مدیران و دستگاه‌ها به صورت شبانه روزی تا پایان صفر به میدان بیایند.

سرپرست فرمانداری اندیمشک شعار اربعین امسال این شهرستان را "اندیمشک در مسیر بهشت" دانست و تاکید کرد: خدمت رسانی به زائران هیچ حد و مرز ندارد و باید هر چه در توان است برای ارائه خدمت به زائران به میدان آورده شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر ظرفیت مردمی، حسینیه‌ها، مساجد و همچنین تعدادی از مراکز آموزشی و ورزشی برای اسکان زائران آماده‌سازی شده‌اند ضمن اینکه تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران خارجی پیش‌بینی شده است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار