تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۷۷۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیاده روی اربعین مردم رامشیر با ۷۲ پرچم برافراشته
موکب ۳۰۰ نفری پیاده روی اربعین حسینی با نام عشاق الحسین رامشیر با برافراشتن ۷۲ پرچم از این شهرستان به سمت کربلای معلی حرکت کرد.
 گروه ۳۰۰ نفری هیئت مذهبی فرهنگی عشاق الحسین رامشیر امسال نیز مانند سال‌های گذشته با پای پیاده به سمت کربلای معلی و برای زیارت اربعین حرکت کردند.

پیاده روی اربعین مردم رامشیر با ۷۲ پرچم برافراشته

این کاروان روز پنج شنبه از رامشیر به سمت بندرماهشهر حرکت کرده و حامل ۷۲ پرچم بزرگ بود.

جواد غبیشاوی مسئول هیئت و موکب عشاق الحسین رامشیر گفت: کاروان پیاده روی اربعین حسینی از شهر رامشیر به سمت کربلا معلی چندین سال در حال برگزاری است.

وی گفت: این موکب از ابتدای سال‌های حرکت خود با حضور ۲ نفر حامل بیرق و برای زیارت اربعین با پای پیاده انجام شد و خوشبختانه با تلاش‌های مجموعه فرهنگی امسال ۷۲ نفر حامل بیرق حسینی و با پای پیاده به سمت کربلای معلی در حال حرکت هستند.

غبیشاوی تصریح کرد: امسال نیز کنار این بیرق‌ها، ۳۰۰ نفر نیز ثبت نام کرده که برخی از سایر استان‌های کشور و برخی با خانواده و کودکان خود در حال حرکت هستند.

وی گفت: این موکب در مسیر از همان لحظه ابتدایی که از رامشیر حرکت کرده و تا مرز بین المللی شلمچه با استقبال خادمان مواجه می‌شود ضمن اینکه تیم پزشکی به همراه این موکب هستند.

وی گفت: از شهر‌ها و روستا‌های مسیر نیز امسال به موکب عشاق الحسین ملحق خواهند شد، یعنی موکب پیاده روی به هر شهر یا روستایی می‌رسد تعدادی زائر به موکب می‌پیوندند.

این نخستین موکب پیاده روی اربعین حسینی است که از استان خوزستان به سمت کربلای معلی حرکت کرده است.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار