تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۷۸۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شفاف‌سازی در باره عمر ۸ روزه سرمربیگری داریوش یزدی در خلیج فارس ماهشهر
 داریوش یزدی اخیرا در تیم خلیج فارس ماهشهر به عنوان سرمربی مشغول به کار شد و در روز هشتم فعالیت خود، در حالی که در حال برنامه ریزی برای برپایی اردو برای این تیم لیگ یکی بود، تصمیم گرفت به همکاری خود با باشگاه پایان دهد.

منصور ربیعه  درباره کناره‌گیری داریوش یزدی از سرمبیگری تیم دسته یک خلیج فارس ماهشهر و خود او از مربیگری در این تیم، اظهار کرد: بعد از پیشنهادی که مسئولان باشگاه خلیج فارس ماهشهر به آقای یزدی دادند قرار بر این شد که من و یکی، دو مربی دیگر استان از جمله آقای افشین کمائی و شاهین مکوندی در این تیم فعالیت‌مان را شروع کنیم. ما در ماهشهر حضور پیدا کردیم و هشت روز تیم زیر نظر داریوش یزدی و کادر فنی به تمرین پرداخت.

وی ادامه داد: اما متأسفانه از همان روز اول اوضاع احوال مناسب نبود و حتی مدیرعامل باشگاه در جلسه معارفه حضور پیدا نکرد و خبری هم از پیراهن‌های بازیکنان تیم و شرایط ابتدایی کار نبود اما طاقت آوردیم و حرفی نزدیم.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: روز هشتم که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی تیم بودیم، مقرر شد آقای یزدی جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه در دفتر وی داشته باشد اما زمانی که آقای یزدی طبق قرار از قبل تعیین شده به دفتر مدیرعامل رفت متأسفانه مدیرعامل در دفترش نبود و عنوان کرده بود منتظر بمانید تا من به دفتر بیایم که در همان لحظه آقای یزدی تصمیم گرفت قطع همکاری کند.

وی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم برخی از مسئولان باشگاه از همان روز اول به دنبال این بودند که ما برویم اما آقای یزدی با توجه به تکلیفی که برای ساختارسازی در باشگاه به او شده بود، پذیرفته بود در خلیج فارس ماهشهر فعالیت کند ولی در مجموع با توجه به اینکه برخی مسئولان باشگاه اهدافی داشتند که با اهداف آقای یزدی و کادر فنی او همخوانی نداشت این همکاری ادامه پیدا نکرد. به هر حال همه از این اهداف اطلاع دارند و صلاح این بود که ما دیگر کار را ادامه ندهیم تا آقایان به اهداف موردنظرشان برسند.

ربیعه عنوان کرد: بعد از قطع همکاری با ما پیوند مجددی بین آقای عسگری و موسی قنواتی به گفته خودشان برای همکاری مجدد ایجاد شد که امیدوارم این پیوند مبارکشان باشد.

وی با بیان اینکه داریوش یزدی یکی از مربیان پاک و مدرسان بادانش استان خوزستان و ایران است، گفت: متأسفانه افرادی وارد این فوتبال شده‌اند که نمی‌گذارند مربیان پاک کار خود را در فوتبال انجام دهند و همین افراد کار را سخت کرده‌اند. افتخار می‌کنم که در کنار داریوش یزدی به فعالیت بپردازم.

این مربی در پایان عنوان کرد: صحبت‌های زیادی باقی مانده است که انشاالله در آینده کاملاً آنها را بازگو خواهم کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار