تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۷۸۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسینی: بازی دشواری را پیروز شدیم
 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پیروزی برابر استقلال خوزستان اهمیت زیادی برای تیم ما داشت.

  سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: تیم حریف خیلی سازمان‌دهی‌شده و با ۵ دفاع بازی کرد. در دقایق ابتدایی باید به گل می‌رسیدیم تا در ادامه برای رسیدن به گل سختی نکشیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم اما در ابتدای نیمه دوم اسیر ضدحمله‌های استقلال خوزستان شدیم و موقعیت‌هایی به حریف دادیم که در ادامه خوشبختانه به گل پیروزی بخش دست پیدا کردیم.

حسینی در ادامه گفت: بازی بسیار دشواری بود و تیم‌های صعودکننده در شروع فصل باانگیزه هستند و لیگ برتر را یک عرصه برای نشان دادن توانایی‌هایشان می‌بینند. این برد خوب را به تیمم تبریک می‌گویم. تیم ما از بهمن سال قبل به پیروزی نرسیده بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

حسینی درباره ادامه بازی‌های آلومینیوم بیان کرد: در لیگ ایران بردن کار سختی است. گل‌گهر با این همه هزینه بازی‌اش مساوی شده و بردن کار سختی است. هفته به هفته بهتر فوتبال بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در این بازی‌ها برنده باشیم. بی‌نظمی در پاس‌های ما وجود نداشت و استقلال خوزستان فشرده بازی کرد. پارسال هم برابر این تیم بازی کرده بودیم و سیستم این تیم در بازی‌های بیرون خانه گرفتن توپ از کناره‌ها بازی با بازی فشرده و استفاده از وینگر سرعتی است. به همین دلیل پاسکاری‌های ما بی‌نظم نبود و به خاطر پرسینگ عقب زمین حریف بود.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به جلو کشیدن فخرالدینی و مشکلات خروج دروازه‌بان تیمش بیان کرد: هفته‌های ابتدایی است و نباید خیلی به اشتباهات فردی گیر داد. این بازیکنان جوان هستند و باید سعی کنیم شاکله تیم طوری باشد که بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم. این مواردی که گفته شد را در آنالیزها بررسی و روی آن‌ها کار خواهیم کرد. احمد گوهری دروازه‌بان خوبی است و تجربه زیادی دارد. او از تیمی آمده که دروازه‌بان دوم بوده و شرایطش در حال بهبود است. به هر حال اشتباهات فردی پیش می‌آید و باید سعی کنیم با حمایت هواداران و رسانه‌ها، این اشتباهات رفع شود و نشاط خوبی به این شهر دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار