تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۷۸۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: باهوش بودیم/ می‌توانستیم به فولاد بیشتر گل بزنیم
 ویسی: باهوش بودیم/ می‌توانستیم به فولاد بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: گفته بودم این بازی پراسترس خواهد بود.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی امشب برابر فولاد خوزستان، اظهارکرد: همان طور که قبل بازی گفتم بازی برای دو تیم پر استرس بود. بسیار باهوش و با تمرکز بالا بازی کردیم.

وی ادامه داد: در خیلی از دقایق بازی سر بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به نظر من مردم خوزستان از داربی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داربب هجومی بود و درست است که فولادی‌ها از نتیجه ناراحت شدند اما سه امتیاز در خوزستان ماند و آبادانی‌ها خوشحال شدند. امیدوارم در ادامه سه تیم خوزستانی موفق باشند و بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی درباره داوری هم عنوان کرد: داور اشتباه می‌کند و این موضوع در تمام دنیا وجود دارد و چون برنده شده‌ایم این حرف را نمی‌زنم. به هر حال گفتم بازی پراسترس و حساس بود. همیشه فوتبال اهواز و آبادان چنین جنگ‌هایی را در زمین دارند و با هم کری دارند. همین هم حساسیت بازی را بیشتر کرده بود.

ویسی گفت: فولاد رو به بازی مستقیم آورده بود و البته ما هم از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و دقیقه ۹۷ خیلی خوش شانس بودیم که گل تساوی را نخوردیم. دیداری که می‌توانست با چهار،پنج گل به سود ما تمام شود، نزدیک بود با تساوی تمام شد. این موضوع را به بازیکنانم گوش زد می‌کنم.

با یک باخت نمی‌میریم

وی بیان کرد: اکنون هفته دوم است و با یک باخت نمی‌میریم و با یک برد هم نمی‌گویند قهرمان شده‌ایم. در تمام دنیا چهار،پنج هفته اول به همین صورت است و مثل شکلی که می‌خواهیم نیست. نیاز به کار بیشتری داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه نیز گفت: درباره قیمت بازیکنان با بازیکنانم صحبت کرده‌ام، آن‌ها می‌گویند سال گذشته قیمت ۱۰۰ میلیون تومان بود و امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. مدیر برنامه بازیکنان برای ما قائل احترام هستند اما درگیر این بازی‌ها نشدیم و بازیکنانی را که می‌خواستیم با قیمت مدنظر خودمان جذب کردیم. تمرکزمان روی تیم‌مان است و کاری به مسائل دیگر نداریم. اما در مجموع شرایط می‌توانست بهتر باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار