تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۹۰۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حوادث ۲۴ ساعت گذشته خوزستان با چهار کشته و ۲۲ مصدوم/۲ نفر در ایذه غرق شدند

 سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: وقوع هفت حادثه شامل تصادف و غرق شدگی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان چهار کشته و ۲۲ مصدوم به جا گذاشت.

  عارف شرهانی بیان کرد: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده صالح شهر به سه راهی گتوند، ۲ مصدوم ۲۰ و ۲۹ ساله به جا گذاشت و یک دستگاه آمبولانس به

محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: بر اثر برخورد دنا پلاس با تیربرق در سربندر ماهشهر، یک مرد ۲۵ ساله مصدوم شد و ۲ نفر شامل یک زن ۲۵ ساله و یک دختربچه ۲ ساله جان خود را از دست دادند.

شرهانی ادامه داد: برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و واژگونی آنها در محور هندیجان به ماهشهر باعث مصدوم شدن ۹ نفر شامل چهار نفر مرد و پنج نفر زن شد که یک پسربچه هشت ساله و یک دختر بچه چهار ساله نیز در بین آنها بوده است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور هندیجان به دیلم سه نفر شامل یک مرد ۲۵ ساله و ۲ نفر زن ۲۳ و ۵۱ ساله مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: در حادثه ای دیگر برخورود خودروهای پژو و تریلی در شاوور شوش ۶ نفر مصدوم به جا گذاشت.

شرهانی ادامه داد: اعزام اورژانس هوایی مادر ۲۷ ساله باردار از گتوند به اهواز و انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز از دیگر حوادث گزارش شده است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اضافه کرد: همچنین یک جوان ۱۹ ساله در روستای مرغا ایذه و یک مرد ۴۱ ساله در روستای شور باریک ایذه غرق شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار