تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۹۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور وزير كشور در اهواز
هدف از ديدار از خوزستان، بازديد از پروژه‌ها و طرح‌هاي در دست اقدام و مروري بر اين‌كه كارها است كه چگونه پيش مي‌روند؛ همچنين اين‌كه تاكيد مجددي شود كه تا آخرين لحظه خدمت، كارها را باقدرت و سرعت دنبال كرد
وزير كشور گفت: يكي از راهبردهاي اساسي دولت رسيدگي و توجه به مردم است كه ارتقا كيفي خدمات، سطح كارها، توجه به شاخص‌ها و توجه به پروژه‌هاي عمراني از اين راهبردها است.
 
مصطفي محمدنجار هنگام ورود به اهواز در فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هدف از ديدار از خوزستان، بازديد از پروژه‌ها و طرح‌هاي در دست اقدام و مروري بر اين‌كه كارها است كه چگونه پيش مي‌روند؛ همچنين اين‌كه تاكيد مجددي شود كه تا آخرين لحظه خدمت، كارها را باقدرت و سرعت دنبال كرد.
 
وي افزود: همه مصوبات و كارهاي دولت به ويژه مواردي كه در حوزه كاري وزارت كشور و عمران شهري است تا پايان دولت افتتاح خواهند شد.
 
محمدنجار ادامه داد: همچنين امروز در سفر به خوزستان، توجه به مباحث امنيتي و مسايلي كه مربوط به قاچاق كالا و مواد مخدر است را مرور مي‌كنيم. دو شهرستان كارون و حميديه كه در وزارت كشور به تصويب رسيده‌اند هم افتتاح خواهند شد.
 
وي گفت: اساس بر اين است كه همه طرح‌ها تا پايان دولت به اتمام برسند و رييس جمهور تاكيد كرده كه تا آخرين ثانيه فرصت خدمت تلاش كنيم و چيزي كه تعهد كرديم انجام دهيم؛ زيرا اين مصوبات سندي براي توسعه استان و كشور است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار