تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۹۱۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اردیبهشت ماه پرداخت می شود

میرهاشم موسوی: معوقه حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران خرداد ماه پرداخت خواهد شد.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت خواهد شد.

 میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از بیستم تا سی ام هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود، افزود: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام 

وی اظهار کرد: معوقه حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه یکی از رویکردهای سازمان تامین اجتماعی توسعه زیرساخت های درمانی است، اضافه کرد: امسال برای توسعه و احداث بیش از ۱۳۰ پروژه درمانی در مجموع بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

موسوی در سفر به استان اردبیل از پروژه های در دست اجرای این سازمان از جمله درمانگاه تخصصی مدیریت درمان اردبیل، مرکز رفاهی و ساختمان اسناد و پروژه در حال احداث بایگانی راکد تامین اجتماعی استان بازدید کرد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی همچنین گفت:یکی از رویکردهای سازمان توسعه خدمات زیرساختی و عمرانی حوزه درمان است امسال ۱۳۰پروژه درمانی داریم که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که مردم را آزار می دهد طولانی شدن پروژه هاست امسال تلاش خواهیم کرد با منابع پیش بینی شده پروژه های عمرانی حوزه درمان را به سرانجام برسانیم.

مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار