تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۹۱۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزون بر ۹۷ هزار خانوار دزفولی از کالابرگ الکترونیک استفاده کردند
 

 رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: افزون بر ۹۷ هزار خانوار این شهرستان در ۲ مرحله قبلی از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استفاده کردند.

علی فیروزکوهی با اشاره به آغاز سومین مرحله اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی بیان کرد: اطلاع‌رسانی و بازرسی‌های میدانی از فروشگاه‌ها در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک با جدیت بیشتر در دستور کار است.

وی گفت: نظارت بر روند صحیح اجرای کالابرگ فجرانه و پایش وضعیت کمبود ۱۱ قلم کالا در فروشگاه ها، در سومین مرحله کالابرگ توسط تیم های بازرسی تشدید شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول بیان کرد: مرحله سوم توزیع کالا برگ از هجدهم فروردین جاری آغاز و تا هجدهم اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی به عنوان اولویت در دستور کار است، افزود: بازرسی از کارگاه های بزرگ و متوسط شهرستان دزفول به منظور شناسایی و رفع مشکلات در قالب گشت مشترک، امسال به طور جدی دنبال می شود.

فیروزکوهی افزود: تیم‌های بازرسی و گشت مشترک، بازرسان کار، بهداشت، تامین اجتماعی و کارشناسان روابط کار علاوه بر حضور در کارگاه‌های بزرگ و متوسط به ارایه مشاوره و پاسخگویی به سوالات مدیران و کارگران می‌پردازند.

مرحله اول طرح فجرانه کالابرگگ الکترونیک از هجدهم بهمن ۱۴۰۲ به مدت یک ماه و مرحله دوم از هجدهم اسفند ۱۴۰۲ تا هجدهم فروردین ۱۴۰۳ انجام شد و مرحله سوم از هجدهم فروردین جاری آغاز شده و تا هجدهم اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

:
:
:
آخرین اخبار