تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۹۱۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای غرق شدن نجات غریقِ مسجدسلیمانی

 دبیر اجرایی هیات شنا مسجدسلیمان گفت: اگر مسجدسلیمان مجهز به پایگاه ساحلی و تجهیزات امداد و نجات بود امروز ما میثم مرادی، همکار فداکار خود را از دست نمی‌دادیم.

مهران حسنوند دبیر اجرایی هیات شنا مسجدسلیمان و رییس اماکن شناوری هیات شنای مسجدسلیمان ،اظهار کرد: امروز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی که در طول دوران خدمتش ۵۶ فرد غرق شده را از آب‌های لالی، مسجدسلیمان و اندیکا بیرون آورده بود، در حین انجام وظیفه خودجوش خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی شخصی خود به کام مرگ افتاد.

وی با اظهار تاسف از این اتفاق گفت: غواص مسجدسلیمانی هنگامی که در جستجوی پیکر یک فرد غرق شده بود طعمه آب شد، این جوان غرق شده در دوماه گذشته از روی پل لالی به درون آب سقوط کرده بود و هیچکس حاضر به جستجو برای پیدا کردن پیکر او نبود اما همکار مسوولیت‌ پذیر ما بدون در اختیار داشتن تجهیزات مناسب، دل به آب زد و در راه انجام وظیفه جان خود را فدا کرد.

وی بیان کرد: اگر مسجدسلیمان مجهز به پایگاه ساحلی و تجهیزات امداد و نجات بود امروز ما همکار ایثارگر و جهادگر خود را از دست نمی‌دادیم.حسنوند یادآور شد:  این ضایعه را به خانواده نجات غریق مسجدسلیمانی و هیات شنای مسجدسلیمان و کشور تسلیت عرض می‌کنیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار