تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۹۱۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده بیش از ۹۷ هزار خانوار دزفولی از کالابرگ الکترونیک
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول از استفاده بیش از ۹۷ هزار خانوار در این شهرستان از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک خبر داد.
 

استفاده بیش از ۹۷ هزار خانوار دزفولی از کالابرگ الکترونیک

  علی فیروزکوهی با اشاره به آغاز سومین مرحله اجرای طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی، گفت: اطلاع‌رسانی و بازرسی‌های میدانی از فروشگاه‌ها در مرحله سوم این طرح در دزفول با جدیت بیشتر در دستور کار است.

وی افزود: نظارت بر روند صحیح اجرای کالابرگ فجرانه و پایش وضعیت کمبود ۱۱ قلم کالا در فروشگاه ها، در سومین مرحله کالابرگ توسط تیم‌های بازرسی تشدید شده است.

به گفته فیروزکوهی؛ مرحله سوم توزیع کالا برگ از ۱۸ فروردین آغاز شده است و تا ۱۸ اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول با تاکید بر اینکه رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی به عنوان اولویت در دستور کار است، اضافه کرد: بازرسی از کارگاه‌های بزرگ و متوسط شهرستان به منظور شناسایی و رفع مشکلات در قالب گشت مشترک، امسال به طور جدی دنبال می‌شود.

وی می‌گوید: تیم‌های بازرسی و گشت مشترک، بازرسان کار، بهداشت، تامین اجتماعی و کارشناسان روابط کار علاوه بر حضور در کارگاه‌های بزرگ و متوسط به ارایه مشاوره و پاسخگویی به سوالات مدیران و کارگران می‌پردازند.

مرحله اول طرح فجرانه کالابرگگ الکترونیک از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به مدت یک ماه و مرحله دوم از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد و مرحله سوم از ۱۸ فروردین جاری آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار