تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۹۱۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی کیلر (کلر) پاک کن Kmt
 یکی از روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید از خودرو خود در برابر اشعه خورشید محافظت کنید، استفاده از پولیش ماشین و سرامیک بدنه خودرو است. اما بسیاری از افراد تصور می کنند استفاده از این محصولات به تخصص خاصی نیاز دارد و ممکن است که نتوانند خودشان به تنهایی از آنها استفاده کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید باید به شما بگوییم که نگران نباشید شما می توانید برای مراقبت از بدنه خودرو خود از سایر تجهیزات کارگاهی دیتیلینگ در برابر آفتاب استفاده کنید. یکی از این محصولات کیلر (کلر) پاک کن Kmt است. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

این محصول نیز همانند سایر محصولات مراقبتی دارای ویژگی ها و روش استفاده خاص خود است، که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. همچنین به سوالاتی که مطمئنم برای شما به وجود آمده در ادامه پاسخ خواهیم داد.

  • آیا این محصول می تواند از رنگ بدنه خود را محافظت کند؟

بله، این محصول مخصوص بدنه خودرو تولید شده است.

  • ایا این محصول می‌تواند آثار آفتاب سوختگی را از روی بدنه خودرو تمیز کند؟

بله، با استفاده از این محصول تمام آثار آفتاب سوختگی بر روی بدنه خودرو شما به طور کامل از بین خواهد رفت.

  • آیا لازم است در کنار این محصول از محصول دیگری برای ترمیم بدنه خودرو استفاده کرد؟

اگر بدنه خودرو شما به خاطر تابش آفتاب آسیب دیده باشد خیر، نیازی نیست از هیچ محصول دیگری در کنار این محصول استفاده کنید.

روش استفاده از کیلر (کلر) پاک کن Kmt

  • در ابتدا قسمتی که قرار است از این محصول برای ترمیم آن استفاده کنید به خوبی با استفاده از شامپو بدنه خودرو بشویید و با استفاده از یک دستمال مایکروفایبر تمیز کنید.
  • خودرو را در مکانی به دور از تابش مستقیم آفتاب پارک کنید. توجه داشته باشید که خود رو نباید در فضای در بسته پارک شده باشد.
  • استفاده از دستکش، ماسک و حتی عینک را فراموش نکنید.
  • پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید.
  • پیش از استفاده مقداری از آن را بر روی قسمتی که دچار آفتاب سوختگی شده است تست کنید.
  • توجه داشته باشید قسمتی که می خواهید از این محصول بر روی آن استفاده کنید نباید بتانه کاری و یا رنگ شده باشد.
  • مقداری از محلول را بر روی سطح مورد نظر پخش کنید و با استفاده از یک مشما بپوشانید.
  • توجه داشته باشید که باید اطرافم مشما را به خوبی چسب بزنید که هیچ هوایی وارد قسمت مورد نظر نشود.
  • پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه مشما را جدا کرده و با استفاده از یک وسیله ی ظریف مثل کاردک، می توانید قسمت هایی که دچار آفتاب سوختگی شده اند را به آسانی جدا کنید.
  • پس از جدا کردن آفتاب سوختگی های روی بدنه خودرو با استفاده از یک دستمال مایکروفایبر به سرعت بدنه خودرو را تمیز کنید.

معرفی اتوکلیک دیتیلینگ

مجموعه اتوکلیک_دیتیلینگ با بیش از ۶ سال تجربه در زمینه رنگ و صنعت دیتیلینگ یکی از شناخته شده ترین مرجع های خرید و فروش محصولات احیای رنگ و تجهیزات کارگاهی در کشور است.

فروشگاه اتوکلیک دیتیلینگ واردکننده، پخش کننده عمده، تک و دارای نمایندگی رسمی برندهای مختلف محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو می‌باشد. تنوع محصولات فروشگاه ما آن را از بقیه فروشگاه ها متمایز نموده است. این مجموعه نماینده رسمی و وارد کننده محصولات شرکت MIDO , ZUR , Farcle, Speed buff می باشد. کلیه محصولات مراقبت از خودرو شامل انواع پوشش نانو سرامیک، دستگاه، پد و مواد پولیش، انواع تمیزکننده مخصوص بدنه خودرو، سقف و صندلی، داشبورد، رینگ، لاستیک، موتور، انواع خوشبوکننده می باشد.

وجود برندهای مطرح در زمینه نگهداری از خودرو از جمله Lotec Pro، Koch Chemie، Flex، Farecla، MIDO، Rupes، Menzerna، Sonax و .. نشان دهنده تنوع بالای محصولات در مجوعه است. تیم ما در هر لحظه آماده پشتیبانی محصولات و کمک به مشتریان عزیز در راستای تکمیل فرایند مشتری مداری و رسیدن به رضایت مشتریان خود، می باشد.

:
:
:
آخرین اخبار