تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۹۱۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقایی‌پور: بازیکنان خارجی به دادمان رسیدند؛ تا پایان فصل به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنم

 مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه بازیکنان خارجی جذب شده در نیم فصل دوم به این تیم کمک شایانی کردند، گفت: پیشنهادات مختلفی از تیم‌های لیگ برتری دارم اما تا پایان فصل به هیچکدام از آنها فکر نمی‌کنم.

جواد آقایی‌پور  در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان در طول فصل جاری، اظهار داشت: در اول فصل اصلا خوب نبودیم، اما خدا را شکر در حال‌حاضر شرایط خوب است. در ابتدا من هم نتوانستم به تیم کمک کنم اما در ادامه، شرایطم بهتر شد و گل‌های مهمی به‌ثمر رساندم. شک نکنید همه بازیکنان استقلال خوزستان در اندیشه شاد کردن دل هواداران هستند.

وی در مورد بازیکنان خارجی استقلال خوزستان، گفت: خیلی خوشحالم که مدیران باشگاه بازیکنان خوبی در نیم فصل دوم گرفتند و خوشبختانه همه بازیکنان جدید تیم باکیفیت هستند. اکنون شاهد هستیم در بازی‌ها، نفرات خارجی عملکرد خوبی دارند و در واقع به داد تیم رسیدند.

مهاجم استقلال خوزستان درباره اولین حضور خود در تیم ملی، یادآور شد: خوشبختانه با توجه به عملکردی که در باشگاه استقلال خوزستان داشتم با تصمیم کادرفنی به تیم ملی دعوت شدم. حس بسیار خوبی بود و امیدوارم در آینده هم بتوانم با عملکرد مناسب خود، در تیم ملی حضور یابم. تمرین با بزرگان فوتبال ایران، تجربه ارزشمندی برایم بود.

آقایی‌پور در خصوص اینکه آیا استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند، خاطرنشان کرد: همه با تمام توان بازی می‌کنیم تا استقلال خوزستان در لیگ بماند. شک ندارم با هدایت سیروس پورموسوی در لیگ می‌مانیم.

وی در مورد ۲ دیدار آینده تیم مقابل گل‌گهر سیرجان و ملوان، یادآور شد: هر دو تیم، باکیفیت هستند اما ما هم استقلال خوزستان هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم در هر بازی، ۳ امتیاز را به دست آوریم و شرایط خودمان را بهتر کنیم. برای بازی‌های پیش‌رو، برنامه داریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

مهاجم استقلال خوزستان درباره پیشنهاد همکاری از سوی سرخابی‌های پایتخت، اظهار کرد: تا آخر فصل به هیچ تیمی جواب نمی‌دهم. امیدوارم در استقلال خوزستان بهترین عملکردم را داشته باشم تا شرایط این تیم بهتر شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار