تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۹۱۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان عنوان کرد
آمادگی آبادان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
آمادگی آبادان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

 فرماندار آبادان از آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد.

احسان عباسپور در نشست ستاد انتخابات خوزستان که امروز (۲۷ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تبریک شکست هیمنه اسرائیل در حمله سپاه پاسداران اظهار کرد: برای اولین بار در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران با حمله به عین الاسد و همچنین حمله به رژیم صهیونیستی، آبروی آمریکا و اسرائیل از بین برد و جا دارد قدردان زحمات عزیزان در بحث امنیت باشیم.

  وی افزود: با اعتماد وزیر کشور به آبادان، این شهرستان یکی از چهار شهر برگزاری انتخابات الکترونیک شد که جای تقدیر دارد. از تجربیات قبلی استفاده شد و نقاط ضعف و قوت احصا و با همه تلاش‌ها، انتخابات بی‌نقصی در آبادان برگزار شد و وزیر کشور نیز در تماسی، از این کار خوب تشکر کرد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه در برخی شعب آبادان همزمان ۱۰ صندوق، اخذ رای می‌کردند، گفت: در حال حاضر با توجه به تجربیات به دست آمده می‌توانیم در حوزه برگزاری فرآیند انتخابات الکترونیک، تدریس کنیم. آموزش‌ها به مردم و مدیران ارائه شد و موجب گردید روال رای‌گیری‌ها به خوبی خوب انجام شود.

وی بیان کرد: فرآیند رای‌گیری در آبادان راس ساعت ۸ صبح انجام شد و ساعت ۱:۳۰ بامداد نتایج آرا بدون حاشیه‌ای مشخص شد. در روند برگزاری انتخابات، شرایط کنترل و هیچ مولفه امنیتی مرتبط با انتخابات نداشتیم.

عباسپور گفت: در حال حاضر آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات را هم داریم. از نظر لجستیک مشکلی نداریم و انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در آبادان چهار کاندیدا به دور دوم رفته‌اند. تاکنون هیچ تنشی وجود ندارد و شرایط  کنترل شده است و انتخابات سالم در دور دوم رقم می‌خورد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار