تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۹۱۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم رصد فعالیت‌های ‌طرفداران‌ کاندیداها در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر
لزوم رصد فعالیت‌های ‌طرفداران‌ کاندیداها در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر

 فرماندار رامهرمز با اشاره به رقابت دو کاندیدا در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم، بر لزوم رصد فعالیت‌های کاندیداها و طرفداران هر دو طرف تاکید کرد.

عبداله خیران‌پور در نشست ستاد انتخابات خوزستان که امروز (۲۷ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود همه رصدها و تهدیدات، انتخابات در رامهرمز با صحت و سلامت در خوزستان برگزار شد و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز از این موضوع مستثنی نبود.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشارکت یکی از دغدغه‌های اصلی همه عزیزان بود و خوشبختانه میزان مشارکت در انتخابات در رامهرمز ۷۴ درصد بود.

فرماندار رامهرمز گفت: رقابت با نگاه راهبردی حاکمیت، بسیار سنگین و نفس‌گیر بوده است و تا دقایق آخر، نفر اول تا پنجم هم مشخص نبود و یکی از دلایل رسیدن به دور دوم انتخابات، رقابت بسیار بالا بود.

وی بیان کرد: امنیت در انتخابات با وجود تهدیدات در حوزه زیرساخت‌ها و درگیری‌های محلی، بدون هیچ مساله‌ای تامین شد و تنها موارد کوچکی رخ داد که در این موارد در کمترین زمان، مشکل حل شد.

خیران‌پور عنوان کرد: اتفاقات مهمی در حوزه زیرساخت و نظارت‌ها انجام ‌و با وجود ادعاهایی که شده، انتخابات با صحت و سلامت برگزار شده است.

آمادگی صد درصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات در رامشیر

عبدالرضا احسانی‌نیا فرماندار رامشیر نیز در این نشست گفت: آمادگی صد درصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات در رامشیر وجود دارد.

وی افزود: مرحله نخست انتخابات به خوبی انجام شد و هیچ شکایتی نشد و میزان مشارکت هم حدود ۷۰ درصد و خوب بوده است.

فرماندار رامشیر با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت‌ماه و کاهش دو سه صندوق در این حوزه انتخابیه گفت: جاهایی احتمال می‌دادیم تقلب شود و چون برخی تخلفات مشاهده شده بود، می‌خواهیم این تخلفات هم نباشد.

وی با بیان اینکه برای مشارکت بالا در دور دوم انتخابات هم همچنان تلاش می‌شود، عنوان کرد: در دور اول انتخابات، هیچ کاندیدایی روی صندوق‌های رای رامشیر اعتراضی نداشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار