تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مداخله‌گری دستگاه‌ها ‌در رفع آسیب‌های اجتماعی به صورت اولویت‌دار

 

مداخله‌گری دستگاه‌ها ‌در رفع آسیب‌های اجتماعی به صورت اولویت‌دار

 ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در استان خوزستان در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهارکرد: در جلسه ای که برگزار شد، تاکید بر این موضوع بود که مداخله‌گری دستگاه‌ها در رفع آسیب‌های اجتماعی به صورت هدفمند و اولویت‌دار انجام شود.

عبدالله افرازه شهاوند ادامه داد: همچنین مقرر شد رسیدگی به چهار تا پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار که توسط اداره کل امور اجتماعی استانداری در حال احصا است نیز نقشه راه دستگاه‌های استان در سال جاری باشد.

وی بیان کرد: طرح اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه کافه کتاب و سینمای نوجوان جهت تشویق مطالعه و ایجاد بستر لازم جهت شکوفایی خلاقیت در نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد مورد اصلاح و بازبینی جهت بررسی بیشتر در جلسات آینده قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: موضوع دیگر در خصوص ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس بود که بنا است در اواسط اردیبهشت‌ماه در بحرکان هندیجان برگزار شود. حدود ۸۰۰ اثر به این جشنواره ارائه شده است و تدابیر اجرایی این رویداد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: دستور کار دیگر این جلسه نیز در خصوص برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در حوزه عفاف و حجاب بود که در این خصوص هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار