تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۲۹۱۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اطلاعیه شماره ۲ فراجا در خصوص طرح نور
فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از مردم عزیز به ویژه بانوان معتقد و قانونمدار کشور برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور تقدیر کرد.

 


 

اطلاعیه شماره ۲ فراجا در خصوص طرح نور

در اطلاعیه شماره دو فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.
این اطلاعیه می‌افزاید: تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار