تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۲۹۱۶۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان تامین شد

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۱۵ هزار قطعه زمین به مردم واگذار شده است.

مسعود بیات منش  با اشاره به اینکه تعهد استان در طول چهار سال، ساخت یکصد هزار واحد مسکن حمایتی است بیان کرد: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۱ هزار نفر تاییدیه لازم را دریافت کرده و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال، زمین مورد نیاز ۱۱ هزار متقاضی تایید شده در استان تامین می شود و مراحل بعدی کار پس از واریز وجه توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

بیات منش در ادامه به موضوع مساکن مهر استان اشاره کرد و گفت: تا هفته دولت، کار آماده سازی و آسفالت کلیه سایت های مسکن مهر استان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: حدود ۱۴ هزار مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی در استان وجود دارد که کار تکمیل آنها تا پایان دولت انجام خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار