تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت ترافیکی روز ارتش در اهواز تعیین شد

  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: محدودیت ترافیکی به مناسبت روز ارتش در اهواز برای فردا پنجشنبه تعیین شده است.

  سرهنگ سعید حسنوند سه شنبه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: محدودیت های تعیین شده در این روز از میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و برعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال ، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد وبلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی خواهد بود.

وی گفت: همچنین این محدودیت از بلوار قدس دوربرگردان های قبل و بعد از دادسرای نظام، بلوار امام رضا(ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس جلوگیری از ورود خودروهای سنگین ،حدافاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی و بلوار شهید کیهانی از بلوار امام رضا تا بلوار قدس مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه مسیرهای جایگزین نیز تعیین شده است افزود: این مسیرها شامل کمربندی غرب از پلیس‌راه اهواز - اندیمشک به سمت عین ۲ و میدان انقلاب و برعکس ، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق و بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال است.
رییس پلیس راهور اهواز تصریح کرد: همچنین بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و برعکس و بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شدند.

 ۲۹ فروردین ماه به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار