تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۱۶۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم بهره گیری از توان تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برای ساخت مسکن در خوزستان

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: برای شتاب‌دهی و ارتقای کیفیت ساخت مسکن از توان تعاونی‌ها، سرمایه‌گذارها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در استان استفاده خواهد شد.

 محمد خانچی روز سه شنبه در نشست کارگروه امور زیر بنایی استان در محل این معاونت بیان کرد: یکی از اولویت‌های این معاونت در سال جاری تسهیل در به کارگیری ظرفیت‌های مردمی برای شتابدهی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به موضوع ساخت و تامین مسکن برای تمام اقشار جامعه افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تعاونی‌ها، شتاب انجام این ابر پروژه در استان را بالا خواهد برد.

خانچی با تاکید بر اینکه باید از توان و ظرفیت‌های مردمی برای انجام طرح‌های مختلف عمرانی در استان استفاده نمود تصریح کرد: کارگروه زیربنایی استان با تسهیل‌گری و برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در سال جاری برای تکمیل طرح‌ها گام‌های موثری خواهد برداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: کارگروه امور زیربنایی استان در حوزه های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش‌های اساسی این بخش را واکاوی خواهد کرد.

خانچی در ادامه به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال گذشته، اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان انجام شد و این روند امسال نیز ادامه خواهد یافت.

 معاون عمرانی استاندار خوزستان پیش از این اعلام کرد ساخت ۹هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی استان هدفگذاری شده است.

همچنین ۲۲۸ هزار مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان باید ساخته شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار