تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۹۱۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمجید بسکتبالیست جانباز خوزستانی از حمایت باشگاه ملی‌حفاری و یک درخواست
تمجید بسکتبالیست جانباز خوزستانی از حمایت باشگاه ملی‌حفاری و یک درخواست

 بسکتبالیست با تجربه خوزستانی از توجه و حمایت شرکت ملی‌حفاری به این رشته در بخش جانبازان و توانیابان قدردانی و ابراز امیدواری کرد سایر ارگان‌ها در استان نیز نگاه خوبی در حمایت و تیم ‌داری در رشته‌های ورزشی جانبازان و توانیابان در لیگ‌های برتر داشته باشند.

عادل طرفی  با اشاره به آخرین وضعیت بسکتبال با ویلچر خوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه باشگاه ملی حفاری با نگاه خوب آقای گلپایگانی مدیرعامل این شرکت سال گذشته در لیگ برتر تیم‌داری کرد. تیم‌داری خوب و موفقی که منجر به افزایش روحیه در بین ورزشکاران این رشته در استان شد. 

وی ادامه داد: حمایت آقای گلپایگانی از این تیم بومی واقعا قابل تمجید است و ملی حفاری تنها تیم بومی لیگ برتر بود که با تکیه بر داشته‌های خود در استان حضور موفقی در لیگ داشت. اگر چه عنوان چهارمی را به دست آوردیم اما بازیکنان تیم تمام تلاش خود را کردند و از تیم‌هایی که روی سکو رفتند چیزی کم نداشتیم.

این بسکتبالیست با سابقه خوزستانی و جانباز ۷۰ درصد، عنوان کرد: خوشبختانه خوزستان ظرفیت خوبی در رشته بسکتبال با ویلچر دارد که نگاه خوب باشگاه و شرکت ملی حفاری به این رشته و در راس آن حمایت آقای گلپایگانی باعث شد که این رشته بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرد و دیده شود که این مهم نیز بی شک در پیشرفت هر چه بیشتر این رشته و این که در فصل جدید این رقابت ها خوزستان بتواند روی سکو باشد، تاثیر بسزایی دارد. ضمن این که بسکتبالیست‌های با استعداد خوزستانی از ظرفیت و پتانسیل لازم برای حضور در تیم‌ملی نیز برخوردار هستند.

او خاطرنشان کرد: حتی از این پس نیز با اعلام آقای گلپایگانی قرار است تیم بسکتبال با ویلچر خوزستان زیر نظر باشگاه ملی حفاری به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد و این نیز مطمئنا شرایط خیلی بهتری را برای این رشته ایجاد خواهد کرد و ما هم تلاش می کنیم  با ایستادن روی سکوی جواب محبت های این دوستان را بدهیم.

ملی‌پوش سابق بسکتبال با ویلچر خوزستان عنوان کرد: در استان خوزستان شرکت های و ارگان‌های زیادی داریم که توجه و حمایت هر کدام از آن ها به رشته های جانبازان و توانیابان می تواند رشد این رشته ها و افزایش انگیزه و روحیه در ورزشکاران این رشته کمک شایانی داشته باشد. توجهی که نمی گذارد ورزشکاری خانه نشین شود و امید را به ورزشکاران این رشته تزریق خواهد کرد. قول می دهم با این نگاه، ۹۰ درصد رشته های خوزستان در بخش جانبازان و توانیابان روی سکو خواهند بود.

وی بیان کرد: همچنین امیدوارم مسئولان استان حمایت خود را از رشته‌های جانبازان و توانیابان بیشتر کنند. قراردادهای ما مثل رشته فوتبال میلیاردی نیست و دریافتی ما در لیگ برتر چندان زیاد نیست ولی اگر امسال قرارداد بازیکنان در رشته بسکتبال با ویلچر نیز افزایش پیدا کند، از این رشته در فصل جاری لیگ برتر کشور بیشتر خواهید شنید. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار