تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۹۱۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷ هزار زندانی خوزستانی تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفتند

 

مدیرکل زندان‌های استان خوزستان گفت: در سال گذشته حدود هفت هزار زندانی این استان تحت آموزش‌های فنی و مهارتی این اداره کل قرار گرفتند.

 غلامرضا روشان مدیرکل زندان‌های استان خوزستان در دیدار با مددجویان زندان مرکزی اهواز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته حدود هفت هزار زندانی این استان تحت آموزش‌های فنی و مهارتی این اداره کل قرار گرفتند و پس از اخذ آزمون، گواهی رسمی فنی و حرفه‌ای در ۲۵ رشته برای آنان صادر شده است.

وی افزود: بیش از دو هزار زندانی در زندان‌ها و کارگاه‌های طرف قرارداد این اداره کل با درآمد ثابت ماهانه با میانگین سه میلیون تومان مشغول به کار هستند که این کمکی به معیشت خود این افراد و خانواده هایشان است.

مدیرکل زندان‌های استان خوزستان با اذعان به اینکه زندان‌های استان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مقام نخست کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرده است، گفت: بیش از ۱۶۰ خدمت و اقدام روزانه در حوزه‌های تامینی و تربیتی در زندان‌ها اجرا می‌شود که حوزه فرهنگی و تربیتی سرآمد آنها است.روشان اصافه کرد: روزانه بیش از ۸۵ درصد زندانیان از این برنامه‌ها استفاده کرده و تحت پوشش قرار دارند.در این دیدار صمیمانه که بیش از سه ساعت به‌طول انجامید، جمعی از زندانیان به‌صوررت چهره به چهره با امام جمعه اهواز دیدار و درخواست خود را بیان کردند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار