تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۹۱۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: نگاه دولت به مقوله مسکن ویژه می باشد. که بی شک استفاده از ظرفیت های مردمی و تعاونی ها شتاب انجام این ابر پروژه در استان را بالا خواهد برد.
 

 خانچی با اشاره به توان تعاونی های و سرمایه دار ها و همچنین شرکت های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقا کیفی ساخت مسکن در استان گفت: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیل گری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه های عمرانی استان علی الخصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالابردن سرعت و کیفیت پروژه ها خواهد بود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش های اساسی در حوزه های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد نمود.

او در ادامه به موضوع ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح استان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نظارتی در سال گذشته اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار