تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۱۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعیین شده برای روز ارتش در اهواز به دلیل تغییر مکان برگزاری رژه تغییر یافت‌.

سرهنگ سعید حسنوند با اشاره به اینکه رژه روز ارتش فردا چهارشنبه در پادگان لشکر ۹۲ زرهی برگزار خواهد شد بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت سه بامداد فردا اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی جدید تعیین شده در اهواز گفت: تردد تمامی خودروها از میدان صیاد شیرازی به سمت میدان توپ و برعکس ممنوع است.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: تمامی خودروها که از پل لشکر وارد محدوده طرح می‌شوند به سمت میدان صیاد هدایت و از بلوار مهر شهر و پل صیاد شیرازی به سمت کیانپارس هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز از رانندگان و شهروندان درخواست نمود برای تسهیل در عبور و مرور ازمسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین تعیین شده تصریح کرد: بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و برعکس،خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس، بلوار مهر شهر به کیانشهر و بلوار محمودوند به عنوان مسیرهای جایگزین مشخص شده‌اند.

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و یا گره ترافیکی از مردم درخواست می‌شود محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کنند.

  ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار