تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران در قهرمانی آسیا: پویا دادمرز سابق نبودم/ حس کردم بدنم خوب نیست
پویا دادمرز سابق نبودم/ حس کردم بدنم خوب نیست

  نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: در کشتی فینال برابر حریف کره شمالی غافلگیر شدم و به نظرم اصلا پویا دادمرز روی تشک نبود و ورژن اصلی خودم نبودم.

پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان و طلا و نقره آسیا در دیدار فینال رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا مقابل یو چول رو از کره شمالی در همان ۳ دقیقه نخست با نتیجه سنگین ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید.

این فرنگی‌کار خوزستانی  اظهارکرد: مسابقات آسیایی همیشه در سبک وزن سخت بوده است. من سال گذشته به مدال طلای وزن ۵۵ کیلوگرم دست پیدا کردم و امسال هم برای کسب دومین مدال طلا پا به این رقابت ها گذاشتم اما آنطور که باید کشتی می‌گرفتم، کشتی نگرفتم.

وی ادامه داد: در همان کشتی‌های اول و دوم حس کردم بدنم خوب نیست و نمی توانم کشتی مدنظرم را به نمایش بگذارم. هرچند در آن دو رقابت به برتری رسیدم و راهی فینال شدم اما در کشتی فینال برابر حریف کره شمالی غافلگیر شدم. به نظرم اصلا پویا دادمرز روی تشک نبود و ورژن اصلی خودم نبودم.

دادمرز در پاسخ به این سوال که چرا در شرایط ایده آل نبودید؟ گفت: به دلایلی همان پویا دادمرز سابق نبودم و خودم هم می دانستم پویا دادمرز قبلی نیستم زیرا قبلا اختلاف من با حریفان زیاد بود. ان شاءالله در جهانی جبران می کنم و با دعای خیر مردم مدال برنز سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.

وی در پایان نیز تاکید کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا به ویژه در وزن های سبک که کشتی گیران سرعتی هستند، بالا بود.

:
:
:
آخرین اخبار