تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۳۸۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تيم ملي 30 درصد شانس دومي در گروه دارد
 سرمربي تيم فوتبال گهر گفت: تيم ملي در مرحله انتخابي جام جهاني 30 درصد شانس دومي در گروه دارد.

محمد مايلي کهن در مراسم انتخاب اعضاي کانون مربيان در مورد اينکه يکي از گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس است، عنوان کرد:‌هميشه گفته‌ام که از پرسپوليس طلبي ندارم و با وجود اينکه عزيزاني در اين تيم حضور داشتند ولي تا کنون به اين تيم نرفتم اما اگر به عنوان سرمربي انتخاب شدم خدا را شکر مي‌کنم و اگر انتخاب نشدم باز هم خدا را شکر مي‌کنم و براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي ادامه داد:‌سرمربيگري پرسپوليس از همه چيز برايم مهمتر است زيرا با سربلندي اين تيم هواداران عظيم خوشحال خواهند بود.

سرمربي گهر در مورد اينکه چه پيشنهاداتي به کارلوس‌ کي‌روش و براي صعود تيم ملي به جام ملي دارد، تصريح کرد: کي‌روش که هر چه بگوييم توجهي نمي‌کند اما بايد بگويم که هم اکنون تيم ملي نياز به حمايت دارد همه بايد به او کمک کنيم. تيم ملي بايد از بازيکنان با استعداد بهره ببرد بايد بدانيم که فقط اسم‌ها نيستند که بازي مي‌کنند.

وي ادامه داد: کارمان دشوار است گره‌اي که مي‌شد با دست باز کنيم هم اکنون با دندان هم باز نمي‌شود اما بايد دست به دست هم بدهيم و از تيم ملي حمايت کنيم.

وي در مورد اينکه آيا اين حمايت‌ها بايد کورکورانه باشد، يادآور شد: هر زماني که من صحبت کردم مورد انتقاد قرار گرفتم که چرا انتقاد مي‌کنم اما انتقاد سازنده مؤثر خواهد بود نبايد انتقاد مغرضانه انجام دهيم زيرا به تيم ملي ضربه مي‌خورد. در شرايط فعلي بايد همه از تيم ملي حمايت کنيم.

وي درباره شانس صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: فکر مي‌کنم به عنوان تيم اول که شانسي نداريم و براي تيم دومي نيز 20 تا 30 درصد شانس قائل هستم و 50 درصد نيز شانس سومي ما در گروه وجود دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار