تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۶۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هلاکت تروریستهای آلمانی درسوریه+فیلم
رسانه های وابسته به گروه های سلفی تکفیری، تصاویر شش تروریست آلمانی کشته شده در جریان حملات گروه های تروریستی به روستاهای واقع در ساحل سوریه را پخش کرده اند.
پایگاه اینترنتی وابسته به گروه های سلفی تکفیری، ویدئویی را با عنوان ادعایی " کاروان های شهدای آلمانی در شام ج 1" قرار داده اند که در برگیرنده تصاویری برخی از تروریست های به اصطلاح جهادی آلمانی است که اخیرا در جریان درگیری با نیروهای ارتش سوریه در سوریه به هلاکت رسیده بودند.

این منابع در گفتگو با پایگاه خبری آسیا اعلام کردند بیشتر جهادیون(تروریست هایی که کشتار و جنگ در سوریه را جهاد در راه خدا می دانند) که تصاویرشان در ویدئو موجود است، شش نفر هستند که در نبرد موسوم به آزادسازی ساحل کشته شدند که این جنگ را شماری از گردانهای تکفیری تروریستی، طی ماه های اخیر  آغاز کرده بودند که البته در نهایت از تمام روستاهایی که بر آن مسلط شده بودند، بیرون رانده شدند.

این ویدئو حاوی تصاویر تروریست هایی است که برخی آنها آلمانی الاصل هستند و برخی تابعیت آلمانی دارند اما عربی الاصل هستند که نام این افراد بر اساس ترتیبی که در ویدئو ظاهر شده اند، شامل : "أبو مسعود آلمانی" "حمزه آلمانی، أبو زیاد آلمانی،ابو ضاهر آلمانی، منصور آلمانی و القیروانی است.

این پایگاه خبری نوشت سازمان اطلاعات آلمان اخیرا به افزایش تعداد تروریست های به اصطلاح جهادی آلمانی که به سوریه برای پیوستن به گروه های تکفیری تروریستی رفته اند، اعتراف کرده بود که تعداد این تروریست ها که نام دروغین جهادی را برای خود انتخاب کرده اند، 40 تروریست افراطی بودند که پس از رفتن به مصر وارد سوریه شدند.

دستگاه های امنیتی آلمان در سال گذشته، عملیات گسترده ای را علیه مخفیگاه های افرادی که گمان می رود وابسته به گروه های اسلامی افراطی به ویژه جماعت ملت ابراهیم به سرکردگی سلفی  اتریشی به نام محمد محمود بود، انجام دادند. این سلفی اتریشی به همراه شماری از طرفدارانش به مصر گریخت بدون اینکه مقصد نهایی اش مشخص شود که ناظران گمان می کنند با توجه به مشخص شدن برخی فعالیت های این جماعت در سوریه در برهه اخیر، این مقصد سوریه باشد .
همچنین دنیس کاسپرت خواننده سابق آلمانی که نام ابوطلحه آلمانی را برای خود انتخاب کرده نیز وابسته به جماعت ملت ابراهیم و یکی از سرکردگان مطرح آن به شمار می رود.

به گفته این سایتها، اکثر این عناصر در جریان درگیری های منطقه "ساحل" که از یک ماه قبل آغاز شده به هلاکت رسیده اند.
این عناصر مسلح عضو گروه های افراطی وابسته به القاعده بودند.
برخی از این ترویستها آلمانی و برخی دیگر نیز اعرابی هستند که تابعیت آلمانی دریافت کرده بودند.
اسامی این تروریستها طبق فیلم منتشر شده به ترتیب اینگونه اعلام شده است: "أبو مسعود الألماني” "حمزة الألماني” "أبو زياد الألماني” "أبو ضاهر الألماني” "منصور الألماني” "القيرواني”.

حضور قابل توجه تروریستهای اروپایی در سوریه به حدی است که برخی رسانه های غربی بارها هشدار داده اند که به نظر می آید اعزام و انتقال این تروریستها از طریق اروپا به سوریه ساده تر به نظر می رسد.


لینک دانلود

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار