تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۲۹۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌مناسبت هفته پژوهش
اهدا کتاب به کتابخانه‌های سردشت زیدون
بخشدار زیدون از اهدای 500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این منطقه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال به‌ مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

 آرمین ساعد صبح امروز در بازدید از کتابخانه‌های این منطقه اظهار کرد: بیش از 500 جلد کتاب با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال به کتابخانه‌های سردشت زیدون اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: این اعتبار از سوی اداره فرهنگ و ارشاد استان خوزستان به کتابخانه‌های عمومی شهر سردشت اهدا شده است.

بخشدار زیدون تصریح کرد: زیدون دارای دو کتابخانه عمومی به نام‌های شهدا و امام محمد باقر(ع) است که با بیش از یک‌هزار عضو و 14 هزار نسخه و 13 هزار عنوان کتاب در حال حاضر مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: کتاب‌های اهدایی در زمینه‌های مختلف شامل کتاب‌های عمومی، آثار شهدا و دفاع مقدس، حقوق، ادبیات، کودکان و  موارد دیگر است.

ساعد با اشاره به اینکه کتاب نقش اساسی و کلیدی در گسترش فرهنگ مطالعه و بالا بردن سواد اطلاعاتی مردم دارد عنوان کرد: با این وصف یکی از راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی، اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی است.

وی اضافه کرد: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی‏ اهتمام ورزند و به ‏منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام کنند.

بخشدار زیدون در پایان از مردم خواست تا با اهدای حتی یک جلد کتاب ضمن شرکت در این امر خدا پسندانه، ما را در تجهیز گنجینه عظیم معنوی شهر حمایت کنند.
:
:
:
آخرین اخبار