تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۳۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دانشگاه علوم و فنون دریایی
برگزاری نشست کمیته پژوهشی در خرمشهر
نخستین نشست کمیته پژوهشی خرمشهر به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه علوم و فنون برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در این نشست که صبح امروز برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: این نشست نخستین جلسه کمیته پژوهش شهرستان خرمشهر است که به میزبانی دانشگاه علوم و فنون برگزار می‌شود.

مسعود صدری‌نسب افزود: نشست کمیته پژوهشی با هدف تهیه و تدوین راهبردها، سیاست‌ها و ارائه خط مشی کمیته، انتقال مسائل به عنوان اولویت‌های پژوهشی به مراکز علمی، پژوهشی و پژوهشگران آزاد، تلاش برای جذب اعتبارات مالی از نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی برای منطقه، هماهنگی میان مراکز علمی موجود در منطقه به منظور تهیه و انتشار نشریات علمی مشترک در راستای اهداف کمیته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هماهنگی برای برگزاری مشترک مناسبت‌های علمی و پژوهشی تعیین و تصویب کمیته‌ها و کارگروه‌‌های موقت تخصصی موردنیاز در موضوعات مختلف حسب مورد و انجام خدمات مشاوره علمی، تحقیقاتی برای نهاد‌ها، ارگان‌های پژوهشی و مراکز منطقه از دیگر اهداف این نشست است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر در ادامه تصریح‌کرد: پژوهش یک سرمایه‌گذاری پرحاصل و مقدمه‌ای برای رسیدن به مدیریتی کاربردی است.

صدری‌نسب اضافه‌کرد: دنیای امروز، مجموعه‌ای از تفکر، علم و فناوری است و پژوهش ما را در رسیدن به قله‌های رفیع علمی و مدیریتی و تدوین عناصر فرهنگی و اجتماعی باری می‌دهد.

در این جلسه که با حضور مسئولان خرمشهری برگزار شد دیگر مسئولان این شهرستان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص اهمیت پژوهش پرداختند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار