تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوشتر عزل شد / پنجمين شهر خوزستان بی فرماندار شد
شوشتر بيش از چهار ماه است كه فاقد شهردار و در شرايط كنوني نيز بدون فرماندار است و در صورت انحلال شوراي شهر بحران مديريتي در شهرستان شوشتر دور از انتظار نخواهد بود. آبادان، ماهشهر، دزفول، اميديه و شوشتر در استان خوزستان فرماندار ندارند و برخي از آنها با سرپرست اداره مي شوند

آملازاده، فرماندار سابق شوشتردر پي تداوم سير عزل و جابه‌جايي فرمانداران شهرستان‌هاي خوزستان در اقدامي غير منتظره فرماندار شوشتر از سمت خود عزل شد و اين شهر، پنجمين شهر بي فرماندار خوزستان شد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس از شوشتر، پس از آنكه شهرستان‌هاي بدون فرماندار خوزستان پس از مهلت استعفا براي كانديداتوري نمايندگي مجلس به رقم چهار رسيد، روز گذشته فرماندار شوشتر به دلايل نامعلومي از سمت خود عزل شد.
فرماندار عزل شده شوشتر كه در كارنامه خود تلاش بسيار زيادي در امور عمراني در سطح اين شهرستان داشته است، در گفت‌وگويي كوتاه با خبرنگار فارس در اين شهرستان اظهار داشت: پس از برگزاري جلسه شوراي حل اختلاف استان براي بررسي مشكلات شوراي شهر شوشتر اين پيام را دريافت كردم.
محمدرضا آملازاده با اشاره به اينكه مشكلات در سطح شهرستان شوشتر با تغيير مكرر مديريت حل نمي‌شود، گفت: تغيير مديريت در سطح شهرستان شوشتر تنها پاك كردن صورت مسئله است و بايد توجه داشت كه براي رفع اين مشكل بايد چاره‌اي صحيح انديشيد.

وي با اشاره به اينكه در مدت كوتاه سپري شده در شوشتر مشكلات روستاها و به ويژه شهر به شايستگي رسيده شده است، افزود: هنوز دليلي براي عزل از سمت فرمانداري شوشتر به من ابلاغ نشده است ولي روز جمعه با تماسي تلفني به بنده اطلاع داده شد كه ديگر در شوشتر به عنوان فرماندار حاضر نشوم.
فرماندار سابق شوشتر با تاكيد بر اينكه مشكلات شوشتر تنها ريشه در عدم رسيدگي به موقع دارد، افزود: عدم رسيدگي به موقع به مشكلات باعث شده است كه اين شهر تاريخي و برخوردار از موهبت طبيعي آب و رودخانه‌هاي جاري حتي در مسائلي مانند آب شرب آشاميدني داراي معضل باشد و در مدت كوتاه سپري شده در اين زمينه اقدامات بسيار خوبي انجام شد.

براساس اين گزارش، عزل محمدرضا آملازاده فرماندار شوشتر به دليل مقاومت وي در مقابل طرح انحلال شوراي شهر شوشتر در شوراي حل اختلاف انجام شده است و وي پس از آن جلسه در هيچ نشست كاري ديگري شركت نكرده است.

شوشتر بيش از چهار ماه است كه فاقد شهردار و در شرايط كنوني نيز بدون فرماندار است و در صورت انحلال شوراي شهر بحران مديريتي در شهرستان شوشتر دور از انتظار نخواهد بود.

محمدرضا آملا زاده فوق ليسانس مديريت دولتي در تاريخ 19 اسفندماه 1388 به عنوان فرماندار شوشتر منصوب شده بود كه اكنون از سمت خود بركنار شد.

در حال حاضر شهرهاي آبادان، ماهشهر، دزفول، اميديه و شوشتر در استان خوزستان فرماندار ندارند و برخي از آنها با سرپرست اداره مي‌شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
0
0
در آستانه انتخابات و با این شرایط که شهر ما نه شهردار دارد و نه شورایی پابرجا به نظر من این کار کمی عجولانه بود و به صلاح نبود حالابه هر دلیلی که می خواهد باشد.
باید مسئولان کمی ظریف تر با مسائل برخورد کنند و حال مردم شهرستانها را هم بیشتر درک کنند
:
:
:
آخرین اخبار