تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۱۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصاویر: مرحوم روح الله داداشی از نمای نزدیک
قهرمان دو دوره رقابتهای قویترین مردان ایران شامگاه شنبه در درگیری با اشرار مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت. 

به گزارش فرارو، روح الله داداشی قهرمان دو دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران که سابقه حضور در چندین دوره رقابتهای قویترین مردان جهان را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت شامگاه شنبه در منطقه غرب کرج مورد حمله افراد شرور و ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج دار فانی را وداع گفت.

داداشی که همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در آسایشگاه کهریزک حاضر شد و ساعاتی را در کنار سالمندان و کودکان معلول سپری کرد، هنگام مرگ 30 ساله بود. این قهرمان قویترین مردان ایران از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تقدیم کرد.

این مصیبت را به خانواده روح الله داداشی، جامعه قویترین مردان ایران و ورزش کشور تسلیت گفته و برای آن مرحوم از خداوند منان بهشت برین را آرزو می کند. روحش شاد.

در اینجا تصاویری از این ورزشکار باسابقه کشورمان که مربوط به رقابت های قویترین مردان ایران و نیز آخرین عکس های منتشر شده از وی می باشد را مشاهده می کنید.

































آخرین عکس از روح الله داداشی؛ حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)


مطالب مرتبط
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
غلامعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
1
داغس مند سیم
افرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
حیف بود خیلی حیف/روحش شاد
:
:
:
آخرین اخبار