تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نايب قهرمان آباداني پرورش اندام دنيا: از خبر مرگ داداشي شوكه شدم
نايب قهرمان آباداني پرورش‌اندام دنيا گفت: بدون شك بايد عنوان كنم كه يكي از با اخلاق‌ترين و پهلوان‌منش‌ترين ورزشكاران بدنسازي ايران را از دست داديم.

به گزارش خوزنیوز، علي رستمي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از شنيدن خبر مرگ روح‌الله داداشي، قهرمان پرورش اندام كشور شوكه شدم.
وي در همين خصوص اضافه كرد: ورزشكاران پرورش‌اندام به خاطر ظاهر منحصر به فرد خود از آسيب‌پذيري زيادي در جامعه رنج مي‌برند و متاسفانه هنوز اين مسئله براي برخي جا نيافتاده كه ما تنها ورزشكار هستيم.
قهرمان آباداني پرورش اندام كشور با اشاره به مرگ داداشي افزود: متاسفم كه ورزشكاري با اين همه افتخار و بعد از پشت سر گذاشتن زحمات فراوان در سال‌هاي متمادي، اينگونه سرنوشتي پيدا مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: شاهدان عيني گواهي مي‌دهند كه ضربات چاقو از پشت به بدن داداشي وارد شده و بنده مطمئن هستم كه با توجه به روحيه خاص ورزشكاران فعال در اين رشته، در صورتي كه وي سلاح سرد را در دست متهاجمان مي‌ديد به هيچ عنوان وارد درگيري نمي‌شد.
رستمي تصريح كرد: من به عنوان يك ورزشكار پرورش‌اندام آباداني تاكنون در موقعيتي اينچنيني قرار نگرفته‌ام ولي ايمان داشته باشيد كه هيچ‌وقت خودم را در شرايطي مشابه قرار نمي‌دهم.
وي در ادامه از خصوصيات اخلاقي روح‌الله داداشي گفت و اضافه كرد: بين سال‌هاي 1380 تا 84 در مسابقات قهرماني پرورش اندام كشور با اين قهرمان مرحوم روبرو مي‌شدم كه بدون شك بايد عنوان كنم كه يكي از با اخلاق‌ترين و پهلوان‌منش‌ترين ورزشكاران بدنسازي ايران را از دست داديم.
نايب قهرمان پرورش‌اندام جهان در پايان افزود: روح‌الله داداشي با وجود كسب عناوين مختلف ملي و بين‌المللي هيچ‌گاه درگير غرور و تكبر نشد.
:
:
:
آخرین اخبار