تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۶۲۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند اجرای مسکن مهر ماهشهر رضایت بخش نیست
معاون فرماندار ماهشهر گفت: روند اجرای پروژه مسکن مهر شهرستان ماهشهر رضایت بخش نیست و متولیان کار برای سرعت بخشی به اجرای پروژه ها تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، منوچهر حیاتی عصر امروز در جلسه شورای مسکن مهر ماهشهر اظهار داشت: پروژه مسکن مهر یکی از مهمترین طرح های دولت برای خانه دار کردن مردم است که با جدیت توسط مسئولان پیگیری می شود.
وی عنوان کرد: پروژه مسکن مهر ماهشهر تاکنون پیشرفت چندان مطلوبی نداشته است و امیدواریم با برطرف شدن موانع هر چه سریع‌تر این پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد.

معاون فرماندار ماهشهر تصریح کرد: شرایط اقتصادی متقاضیان یکی از مشکلاتی است که پروژه مسکن مهر ماهشهر را با کندی مواجه کرده است.

حیاتی با بیان اینکه از 58 هزار واحد مسکونی پروژه مسکن مهر خوزستان، عملیات ساخت 13 هزار واحد مسکونی معادل 25 درصد کل این پروژه مربوط به شهرستان ماهشهر است، گفت: ادارات و دستگاه های مسئول در این طرح باید تمام تلاش خود را برای به سرانجام رسیدن این پروژه به کار ببندند.

وی تاکید کرد: ادارات برق، گاز، آب و مخابرات باید در این راستا هر چه سریع تر انشعاب های لازم را به درب منازل مسکونی رسانده تا بتوانیم تا پایان شهریور تعدادی از این پروژه ها را افتتاح و در اختیار مردم قرار دهیم.

معاون فرماندار ماهشهر تصریح کرد: امیدواریم مردم نیز در راستای اجرای هرچه سریع تر این پروژه مهم با مسئولان همکاری کنند تا در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از واحدهای مسکن مهر ماهشهر باشیم.

وی در پایان افزود: واحدهای مسکن مهر با استفاده از تسهیلات دولت خدمتگزار به منظور خانه دار شدن اقشار کم درآمد و آسیب پذیر در سراسر کشور در حال اجرا است و از ابتکارات بی نظیر دولت به شمار می رود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مالك پاشاي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
0
0
زمان تحويل بلاخره كي ميباشد
رجبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
0
0
ما تا حالا ۱۸ ملیون دادیم چی شد پس چرا رسیدگی نمیکنید
:
:
:
آخرین اخبار