تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۸۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان:
فعلا در تختی پذیرای حریفان خواهیم بود
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تا بهبود اوضاع چمن ورزشگاه غدیر، در استادیوم تختی اهواز پذیرای حریفان خواهیم بود.

حسین ابن‌قاسم امروز از آغاز تمرینات این تیم پس از کسب پیروزی در خانه راه‌آهن تهران خبر داد و اظهار کرد: تمرینات منظمی را تحت نظر اسکوچیچ سرمربی کروات تیم برگزار می‌کنیم و مهیای دیدار آینده خود با استقلال خوزستان می‌شویم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل تیم راه‌آهن در تهران، بازیکنان بازی قابل قبولی را از خود نشان دادند و خصوصا در نیمه دوم، بازی خوب خود را تکمیل و به گل هم رسیدند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: در بازی آینده مقابل تیم استقلال خوزستان نیز تیم فولاد به عنوان میزبان، ورزشگاه تختی را برای برگزاری این دیدار انتخاب کرده و تا بهبود چمن ورزشگاه غدیر اهواز، بازی‌های خود را در ورزشگاه پیر تختی برگزار خواهیم کرد.

ابن‌قاسم افزود: در دیدار هفته آینده خود، آرش افشین را که هنوز در دوران نقاهت به سر می‌برد به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی تاکید کرد: امید خالدی نیز دیگر بازیکن تیم فولاد کم کم به از بند مصدومیت رها شده و احتمال می‌رود در هفته آینده برای تیم فولاد خوزستان به میدان برود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ایمان موسوی نیز به دلیل محرومیت در دیدار آینده قرمزپوشان اهوازی غایب خواهد بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور جام خلیج‌فارس، راه‌آهن را در تهران از پیش روی برداشت و در هفته چهارم نیز در اهواز و در ورزشگاه تختی این شهر، شهرآورد خوزستان را در مقابل استقلال این شهر برگزار خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار