تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۷۰۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات مدارس دهدز مورد بررسی قرار گرفت
مشکلات مدارس شهر دهدز در آستانه سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات مدارس شهر دهدز شهرستان ایذه در آستانه سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت.

بخشدار دهدز در این جلسه با بیان اینکه باید مسائل و کمبود‌های مدارس شهرستان و به‌ویژه شهر دهدز بیشتر مورد توجه مدیران این اداره در استان قرار گیرد، افزود: نیازمند بسته‌های حمایتی بیشتری برای روستائیان حوزه شهر دهدز هستیم.

جمشید بندری افزود: دانش‌آموزان این منطقه با‌ توجه به‌ مسائل مالی دچار مشکل ادامه تحصیل هستند.

حمیدرضا سعیدی رئیس اداره بهزیستی دهدز نیز به مشکلات دانش‌آموزان معلول و تحت حمایت خود اشاره کرد و گفت: کمبود بودجه باعث مشکل در حمایت از 5 هزار و 700 معلول زیرمجموعه این اداره شده‌ است.

* دهدز دچار فقر امکانات آموزشی است

رئیس اداره آموزش و پرورش دهدز گفت: این شهر دچار فقر و کمبود امکانات آموزشی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دهدز در این نشست با بیان این که در دهدز دچار فقر و کمبود امکانات آموزشی هستیم، کمک همه‌جانبه مسئولان آموزشی استانی و کشوری را خواستار شد و اظهار کرد: نیازهای مربوط به این حوزه باید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رضا مولایی با بیان این که هشت مدرسه در منطقه دهدز تقریبا غیرقابل استفاده است، به‌مشکلات مربوط به بدهی‌های این اداره اشاره کرد.

مجید باقری مسئول مدارس عشایری دهدز نیز در ادامه فقدان سرویس‌های بهداشتی و مشکل نبود برق در مدارس عشایری را از جمله مشکلات مربوط به این بخش دانست و اظهار کرد: مطمئنا در آغاز و ادامه کار فعالیت این مدارس در مهرماه، دچار مشکل خواهیم شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار