تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۸۴۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
توسعه ورزش هندیجان نیازمند کمک و حمایت همه‌جانبه است
فرماندار هندیجان گفت: توسعه و روند رو به رشد ورزش شهرستان در عرصه‌های مختلف نیازمند کمک و حمایت همه‌جانبه است.

احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مشکل ورزش شهرستان هندیجان عدم وجود منابع مالی است.

وی افزود: با توجه به محرومیت شهرستان هندیجان و نبود صنایع پتروشیمی، پالایشگاه و کارخانه‌ای باید به دنبال اسپانسر و تامین منابع مالی باشیم.

فرماندار هندیجان ادامه داد: برطرف کردن مشکلات ورزش، حمایت از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان، جذب اسپانسر برای تیم‌های ورزشی و ارائه راهکارهای علمی ورزش را از اولویت فعالیت‌های ورزش شهرستان خواند.

جعفری‌نسب اضافه کرد: در راستای تقویت ورزش شهرستان هندیجان یک سالن ورزشی که محل تجمع معتادان شده بود، برای درآمدزایی و کمک به ورزش شهرستان با همکاری بخش خصوصی تبدیل به یک بازارچه تجاری خواهیم کرد تا در جهت کمک و رشد ورزش شهرستان حداقل یک اسپانسر قوی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش، موجب سلامتی، شادابی و نشاط جامعه می‌شود تصریح کرد: اگر ورزشکار حمایت نشود از ورزش دلزده و دلسرد خواهد شد و به سبب نداشتن انگیزه کافی به سمت مشغولیت‌های نامناسب گرایش پیدا می‌کند.

فرماندار هندیجان در زمینه خروجی شورای ورزش شهرستان خاطرنشان کرد: همان طور که گفته شده عمده مشکل ورزش هندیجان نبود اسپانسر مالی است و در این زمینه باید فکری جدی شود.

جعفری‌نسب در مورد کمک نهادها و ارگان‌ها در جهت به کمک ورزش شهرستان افزود: در هندیجان هیچ نهاد و ارگانی که بتواند به ورزش کمک کند وجود ندارد و این یک واقعیت است که ادارات شهرستان در هزینه‌های جاری خود با مشکل روبه‌رو هستند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: توسعه و روند رو به رشد ورزش در عرصه‌های مختلف نیازمند کمک و حمایت همه جانبه است چرا که وجود استعدادها در حوزه ورزش، تنها با بخش خصوصی پرورش پیدا می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: اگر مدیریت صحیح و سرمایه گذاری در ورزش هندیجان صورت گیرد و حمایت کننده مالی جذب شود، ورزش و ورزشکاران ما قطعا موفق خواهند شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شکاری
|
United States of America
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
یکی مطالبات بحق و اساسی موردنیاز مردم هندیجان که که توسعه وپیشرفت منطقه موثر است ادامه مسیر ریلی ماهشهر هندیجان است که قسمتی درمسیر راه آهن بندرامام بوشهر است که درگذشته مطالعات آن به انجام رسیده است وبا استفاده از واگن های اتوبوسی و باری ایمن هندیجان را به نقاط دیگرکشورمتصل سازد .مردم هندیجان راکه هم در زمینه کشاورزی و دریایی شیلات فعالیت دارند از محرومیت و بست خارج کند.که با خواست مردم و پیگیری نمایندگان و مسئولین و باتوجه به شرایط همواری زمین وکوتاهی مسیر بااختصاص هزینه کمترمحقق خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار