تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۸۵۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
مسئولان هندیجان از اعتبارات 94 بهره بیشتری ببرند
فرماندار هندیجان گفت: مسئولان این شهرستان باید از اعتبارات 94 بهره بیشتری ببرند.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمال عالمی‌نیسی مشاور اجرایی استاندار خوزستان، حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امام جمعه، توسلی معاون فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و چم خلف عیسی در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را ملت و دولت؛ همدلی و همزبانی نامگذاری کردند لذا همه مسئولان باید با همدلی و همزبانی با مردم بتوانیم باعث پیشرفت هندیجان شویم.

وی افزود: در نخستین روزهای کاری امسال اتفاق خوبی افتاد که توافق  هسته‌ای.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: با گذشت زمان دشمن دید نمی‌تواند با هیچ تهدیدی ملت و مسئولان نظام را تسلیم کند لذا مجبور شد از مواضع خود کوتاه بیاید.

جعفری‌نسب اضافه کرد: مسئولان ادارات باید امسال بیشتر کوشش کنند زیرا هندیجان قابلیت پیشرفت در تمام زمینه‌ها را چه در زمینه تجارت و چه در زمینه گردشگری و کشاورزی دارد؛ از این رو باید تلاش کنیم هندیجان در استان و کشور بیشتر شناخته شود.

*هندیجان مستعد در زمینه تجارت

وی گفت: این شهرستان پتانسیل بسیار قوی در زمینه تجارت دارد و در بحث تجارت می‌تواند اشتغالزایی خوبی داشته باشد.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: در همین راستا باید امتیازاتی به قشر ثروتمند و فقیر داده شود که این کار را باید مدیریت گمرک انجام دهد.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه پیشرفت و توسعه منطقه نیاز به تلاش دارد، خاطرنشان کرد: باید بحث آبزی‌پروری را توسعه دهیم که در این زمینه برای چهار هزار هکتار مجوز گرفتیم.

وی ادامه داد: بندر بحرکان زمینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است و هر کس چه بومی و چه غیربومی قصد سرمایه‌گذاری دارد می‌تواند در این باره ورود کند و مطمئن باشد که حمایت لازم را خواهیم کرد.

فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه اگر قصد تحول داریم باید دیدگاه خودمان را عوض کنیم، افزود: امسال اعتبارات خوبی داریم و باید از موقعیت‌های به‌ وجود آمده استفاده کنیم.

جعفری‌نسب اضافه کرد: مردم همه امیدشان به کارکرد مسئولان است  پس باید وقت بیشتری برای کار کردن در زمینه توسعه شهرستان بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: باید با همدلی و تعامل با یکدیگر سعی کنیم از همین ابتدای سال آغاز کرده و در بخش‌های مختلف به رشد و تعالی دست یابیم.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: زمینه کار در هندیجان زیاد است و مسئولان استانی به‌ ویژه شخص استاندار نسبت به هندیجان و زمینه‌های تجارت، گردشگری، کشاورزی و صیادی حساسیت خوبی دارند و حمایت می‌کنند.

جعفری‌نسب در پایان از  همکاری و همدلی مطلوب اصحاب رسانه در این شهرستان و استان قدردانی کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار