تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۶۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
رفع کمبود فضاهای آموزشی با کمک خیرین برطرف می‌شود
فرماندار هندیجان گفت: رفع کمبود فضاهای آموزشی و امکانات مورد نیاز این بخش، جز با کمک خیرین برطرف نمی‌شود.

احمد جعفری‌نسب امروز اظهار کرد: اگر خیرین در کنار دولت اقدام به تاسیس و یا بازسازی و تجهیز مدارس نکنند دولت به تنهایی قادر به این کار نخواهد بود.

وی افزود: افراد خیر را هیچ‌کس مجبور به انجام کار خیر نکرده و هیچ‌یک از خیرین هم نیاز به تقدیر و تشکر ندارند زیرا این کار آنها از معنویت خاصی برخوردار است و حلاوت کار را خود فرد خیر احساس می‌کند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: امروز فرد خیر مدرسه‌ساز با یک دست مدرسه و با دست دیگر انسان و در مجموع جامعه‌ای را می‌سازد، این کار توفیق می‌خواهد.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه کار خیر مدرسه‌سازی هدایت و سازندگی نسل آینده جامعه و کشور و نظام اسلامی است، تصریح کرد: در هندیجان نیز افراد خیر بسیاری وجود دارند که به نحوی به آموزش و پرورش شهرستان که وظیفه بزرگ تعلیم و تربیت فرزندان این شهرستان را برعهده دارد، کمک می‌کنند ولی نیاز به کمک بیشتر در منطقه احساس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌ها در زمینه فضاهای آموزشی شهرستان بسیار است افزود: امید می‌رود در سال تحصیلی جدید شاهد به حداقل رسیدن کمبودها چه در زمینه فضا و چه در زمینه امکانات آموزشی باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش هندیجان با تقدیر از همت خیرین، گفت: همچنان که ما فرزندان خودمان را دوست داریم باید زمینه را برای تحصیل و پیشرفت آنان آماده کنیم و مطمئن باشیم هرچه در این راه کمک کنیم چراغ راهی برای آخرت خودمان و آینده کشورمان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار