تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۸۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مایلی کهن: لنگه در هم در زمین می گذاشتم به گوام گل می زد / حتما من اوبامایی هستم
در بازی های ما با لائوس ، مالدیو و گوام ، یک تعدادی گل زده که اگر من لنگه در هم گذاشته بودم در زمین ، توپ ها به آن برخورد می کرد و وارد دروازه می شد. همین آقا جلوی فرهاد مجیدی ، ایمان مبعلی و کاظمیان یا خیلی های دیگر را در تیم ملی گرفت
 آقای x این اسمی است که مایلی کهن روی بازیکن و مربی محبوب این روزهای فوتبال ایران گذاشته.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد مایلی کهن در جدیدترین گفت و گوی خود و این بار در مصاحبه به خبرورزشی به انتقادهایش از آقای x ادامه داده و این بار بهانه اش ، پاسخ علی دایی است به حرف هایش. اینکه دایی به فارس گفته بود:« پاسخی برای چرندیات این آقا ندارم.» مایلی کهن در این باره می گوید:« این ادبیات یک مهندس است که در شریف تحصیل کرده؟»

وی ادامه داده است:« اگر درباره پرسپولیس و خودم حرف بزند ، جوابش را می دهم. گفته من در پرسپولیس دنبال پول نبودم و بعد هرچه دلش می خواهد ، می گوید. این آقا در یک سال بیشتر از یک میلیارد تومان از پرسپولیس پول گرفته ، قرارداد سال دومش 900 میلیون بوده و الان هم برای امسال ، 700 میلیون از تیم جدیدش گرفته...»

او درباره تیم ملی و خاطرات ملی این بازیکن سرشناس و پر افتخار ایران هم می گوید:« در بازی های ما با لائوس  ، مالدیو و گوام ، یک تعدادی گل زده که اگر من لنگه در هم گذاشته بودم در زمین ، توپ ها به آن برخورد می کرد و وارد دروازه می شد. همین آقا جلوی فرهاد مجیدی ، ایمان مبعلی و کاظمیان یا خیلی های دیگر را در تیم ملی گرفت...»

او ادامه داد:« می گویند من با احمدی نژاد لابی می کنم و تیم می گیرم. این آقا که همه می دانند عقایدش مخالف احمدی نژاد است چرا یکسال بی کار نمی ماند و من در خانه نشستم؟ حتما من اوبامایی هستم؟»

:
:
:
آخرین اخبار