تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۹
کد خبر: ۸۶۹۸۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معلمان از دولت چه می خواهند؟
تصاویر / او که می آموزد...
به طور کلی آموزگار یا مُعَلِم کسی است که پیشه‌اش آموختن به دیگران باشد و «آموزش و پرورش» یا «تعلیم و تربیت» کار او به ‌شمار آید. عکاس خوزنیوز به بهانه ی روز معلم به سراغ جمعی از آموزگاران و اساتید رفته و یک سوال مشترک از آنها پرسیده است؛ "به عنوان یک معلم چه انتظاری از دولت دارید؟"
عکس: وسام میناوی

محمود دارم، دکترای ادبیات انگلیسی - 

در مراکز علمی پژوهشی کشورمان، به ویژه دانشگاه ها، اصل شایسته سالاری را ترویج و حاکم کنند.
محمود دارم، دکترای ادبیات انگلیسی - در مراکز علمی پژوهشی کشورمان، به ویژه دانشگاه ها، اصل شایسته سالاری را ترویج و حاکم کنند.
استاد کامران رضایی جعفری، کارشناسی ارشد جغرافیای انسانی - 
انتظاراتی که اینجانب از دولت دارم بر دو دسته تقسیم میشوند: چشم داشت های درونی که در آن از دولت انتظار میرود نسبت به فرهنگیان در سپهرهای دانشی، هنری و فنی در تراز های پیش از دانشگاه و پسا دانشگاه پشتیبانی همه جانبه داشته باشد و چشم داشت های برونی از جمله پاسداری از رامش درونی و برونی کشور و پیگیری همکاری فرامرزی برای از بین بردن دشواری های گرد و غبار هست.
استاد کامران رضایی جعفری، کارشناسی ارشد جغرافیای انسانی - انتظاراتی که اینجانب از دولت دارم بر دو دسته تقسیم میشوند: چشم داشت های درونی که در آن از دولت انتظار میرود نسبت به فرهنگیان در سپهرهای دانشی، هنری و فنی در تراز های پیش از دانشگاه و پسا دانشگاه پشتیبانی همه جانبه داشته باشد و چشم داشت های برونی از جمله پاسداری از رامش درونی و برونی کشور و پیگیری همکاری فرامرزی برای از بین بردن دشواری های گرد و غبار هست.
سید محمد لاری بقال، عضو هیئت علمی گروه مواد و متالوژی - 
دولت و وزارت همواره باید به دانشگاه و مسائل مربوط به آموزش و تحقیق و پژوهش اهمیت بیشتری داده و در این راستا بودجه های تحقیقات علمی دانشجویان و اساتید را افزایش بدهند. قدم بعدی کارآفرینی برای دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه ها و ایجاد یک تعادل میان دانشجویان تربیت شده و تعداد افرادی که جذب بازار کار می شوند.
سید محمد لاری بقال، عضو هیئت علمی گروه مواد و متالوژی - دولت و وزارت همواره باید به دانشگاه و مسائل مربوط به آموزش و تحقیق و پژوهش اهمیت بیشتری داده و در این راستا بودجه های تحقیقات علمی دانشجویان و اساتید را افزایش بدهند. قدم بعدی کارآفرینی برای دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه ها و ایجاد یک تعادل میان دانشجویان تربیت شده و تعداد افرادی که جذب بازار کار می شوند.
اسماعیل حجاری، عضو هیئت علمی گروه مواد و متالوژی - 
در حال حاضر، ما دنباله رو سیاست های جدید هستیم، در حالی که آیین نامه ها همچنان قدیمی هستند و تناسبی با سیاست های جدید ندارند و تا زمانیکه چنین آیین نامه هایی اصلاح نشوند عملا تحقق شعار های جدید و حرکت به سمت اهداف وزارت خانه علوم امری غیرممکن بنظر می رسد.همچنین باید در راستای کاربردی کردن پژوهش های مختلف قدم های بزرگ تری برداشته شود.
اسماعیل حجاری، عضو هیئت علمی گروه مواد و متالوژی - در حال حاضر، ما دنباله رو سیاست های جدید هستیم، در حالی که آیین نامه ها همچنان قدیمی هستند و تناسبی با سیاست های جدید ندارند و تا زمانیکه چنین آیین نامه هایی اصلاح نشوند عملا تحقق شعار های جدید و حرکت به سمت اهداف وزارت خانه علوم امری غیرممکن بنظر می رسد.همچنین باید در راستای کاربردی کردن پژوهش های مختلف قدم های بزرگ تری برداشته شود.
دکتر طیبه محمدی، دکترای حرفه ای دامپزشکی و دکترای بافت شناسی مقایسه ای - 
در محیط های علمی همچون دانشگاه ها باید شرایط مورد نیاز برای پیشرفت و شکوفایی فراهم شود، از جمله این شرایط اختصاص دادن بودجه هایی برای به انجام رساندن کارهای پژوهشی و علمی است تا از این طریق بتوانند آزمایشگاه هایی همچون بیوتکنولوژی و کشت سلولی مهندسی را با ابزار های مناسب مجهز کنند.
دکتر طیبه محمدی، دکترای حرفه ای دامپزشکی و دکترای بافت شناسی مقایسه ای - در محیط های علمی همچون دانشگاه ها باید شرایط مورد نیاز برای پیشرفت و شکوفایی فراهم شود، از جمله این شرایط اختصاص دادن بودجه هایی برای به انجام رساندن کارهای پژوهشی و علمی است تا از این طریق بتوانند آزمایشگاه هایی همچون بیوتکنولوژی و کشت سلولی مهندسی را با ابزار های مناسب مجهز کنند.
محمود ولیدی، کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - 
ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، شفافیت و اقتدار در برخورد با مفاسد اجتماعی و ارتقای شان اجتماعی و اقتصادی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها.
محمود ولیدی، کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، شفافیت و اقتدار در برخورد با مفاسد اجتماعی و ارتقای شان اجتماعی و اقتصادی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها.
مختار ابراهیمی، دکترای زبان و ادبیات فارسی - 
روزگار، روزگار خردگرایی است و انسان تنها زمانی می تواند انسان نیکی نام برده شود که خرد خود را از طریق کار و شغلی که به آن مشغول است در جامعه جاری کند و دولت و مردم موظف هستند تا راه رسیدن به شغلی مناسب و در خور رشته تحصیلی دانشجویان را برای آنان هموار کنند.
مختار ابراهیمی، دکترای زبان و ادبیات فارسی - روزگار، روزگار خردگرایی است و انسان تنها زمانی می تواند انسان نیکی نام برده شود که خرد خود را از طریق کار و شغلی که به آن مشغول است در جامعه جاری کند و دولت و مردم موظف هستند تا راه رسیدن به شغلی مناسب و در خور رشته تحصیلی دانشجویان را برای آنان هموار کنند.
شمسه، مهندسی نرم افزار و کامپیوتر، معلم هنر - 
حمایت از هنرمندان، برگزاری نمایشگاه های مختلف، فراهم ساختن محل هایی برای برگزاری نمایشگاه ها و مکان هایی برای آموزش.
شمسه، مهندسی نرم افزار و کامپیوتر، معلم هنر - حمایت از هنرمندان، برگزاری نمایشگاه های مختلف، فراهم ساختن محل هایی برای برگزاری نمایشگاه ها و مکان هایی برای آموزش.
فاطمه میریان، کارشناسی ارشد نقاشی - 
به عنوان یک مدرس که سال ها در بخش آموزش فعالیت کرده است از دولت انتظار دارم که برای قشر معلم ها، استاد ها، یا کسانی که آموزشگر هستند، یک آسایش فکری و اجتماعی به وجود بیاورد تا معلم ها بتوانند تمامی هوش و حواس خود را روی امر آموزش متمرکز کنند.
فاطمه میریان، کارشناسی ارشد نقاشی - به عنوان یک مدرس که سال ها در بخش آموزش فعالیت کرده است از دولت انتظار دارم که برای قشر معلم ها، استاد ها، یا کسانی که آموزشگر هستند، یک آسایش فکری و اجتماعی به وجود بیاورد تا معلم ها بتوانند تمامی هوش و حواس خود را روی امر آموزش متمرکز کنند.
غلامرضا قزلباش، استادیار - 
تنها درخواست اینجانب از وزارت علوم و دولت افزایش بودجه در بخش های تحقیق و پژوهش و همچنین پایان نامه های دانشجویی می باشد.
غلامرضا قزلباش، استادیار - تنها درخواست اینجانب از وزارت علوم و دولت افزایش بودجه در بخش های تحقیق و پژوهش و همچنین پایان نامه های دانشجویی می باشد.
احسان نامجو، استادیار - 
اولین نیاز یک عضو هیئت علمی تامین نیازهایش است و حقوق و مزایا بر مبنای توانایی هر یک از همکاران در سطحی باشد تا اساتید مجبور به کار در مراکز و دانشگاه های خصوصی و غیر خصوصی نشوند. نکته بعدی این است که در قبال واردات محصولات مورد نیاز از کشورهای دیگر، تولیدات داخلی را افزایش داده و از این راه کارآفرینی را سبب شویم.
احسان نامجو، استادیار - اولین نیاز یک عضو هیئت علمی تامین نیازهایش است و حقوق و مزایا بر مبنای توانایی هر یک از همکاران در سطحی باشد تا اساتید مجبور به کار در مراکز و دانشگاه های خصوصی و غیر خصوصی نشوند. نکته بعدی این است که در قبال واردات محصولات مورد نیاز از کشورهای دیگر، تولیدات داخلی را افزایش داده و از این راه کارآفرینی را سبب شویم.
اشرف جزایری، استادیار - 
در راستای شکوفا شدن استعدادهای دانشجویان در عرصه های علمی، وزارت علوم همواره باید توجه بیشتری نسبت به فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان داشته باشد و آزمایشگاه های دانشگاه را به ابزار پیشرفته و امروزی مجهز کند تا بتوانیم به شکوفایی مورد نظر درعرصه های مختلف علمی دست پیدا کنیم.
اشرف جزایری، استادیار - در راستای شکوفا شدن استعدادهای دانشجویان در عرصه های علمی، وزارت علوم همواره باید توجه بیشتری نسبت به فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان داشته باشد و آزمایشگاه های دانشگاه را به ابزار پیشرفته و امروزی مجهز کند تا بتوانیم به شکوفایی مورد نظر درعرصه های مختلف علمی دست پیدا کنیم.
دکتر محمدرضا حجاری، دکتری ژنتیک مولکولی - 
پیش از هر چیز، استادیاران جوانی که جذب هیئت علمی دانشگاه می شوند، باید از طریق بودجه و امکانات پژوهشی مناسب برای کارهای تحقیقاتی مورد حمایت قرار بگیرند تا انگیزه و ذوق آنها سبب رشد و پیشرفت هرچه بیشتر در زمینه های علمی شود.
دکتر محمدرضا حجاری، دکتری ژنتیک مولکولی - پیش از هر چیز، استادیاران جوانی که جذب هیئت علمی دانشگاه می شوند، باید از طریق بودجه و امکانات پژوهشی مناسب برای کارهای تحقیقاتی مورد حمایت قرار بگیرند تا انگیزه و ذوق آنها سبب رشد و پیشرفت هرچه بیشتر در زمینه های علمی شود.
علی بهرانی پور، فوق دکتری تاریخ - 
اساس هر پیشرفتی نظم و امنیت است، بنابراین اگر امنیت وجود داشته باشد اقتصاد، فرهنگ و علم مردم آن جامعه رشد می کند. امنیت معانی مختلفی دارد از جمله: امنیت شغلی، امنیت مالکیت و امنیت جانی. یک دولت با برآوردن امنیت شغلی یک جامعه قدم بسیار بزرگی بر می دارد.
علی بهرانی پور، فوق دکتری تاریخ - اساس هر پیشرفتی نظم و امنیت است، بنابراین اگر امنیت وجود داشته باشد اقتصاد، فرهنگ و علم مردم آن جامعه رشد می کند. امنیت معانی مختلفی دارد از جمله: امنیت شغلی، امنیت مالکیت و امنیت جانی. یک دولت با برآوردن امنیت شغلی یک جامعه قدم بسیار بزرگی بر می دارد.
خلیل الله قیصری، عضو هیئت علمی گروه مواد و متالوژی - 
پیرو رویکرد جدید دولت که رویکردی کیفیت گراست و جناب رئیس جمهور آقای روحانی هم بر آن رویکرد تاکید کردند، اهدافی که برای اعضای هیئت علمی انتظار دارند مواردی کاربردی و عملی هستند، مواردی از جمله حفظ محیط زیست و من هم به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی به این پاسخ ها لبیک میگویم. در این راستا امیدوارم که همواره حمایت بهتر و مناسب تری از فعالیت های پژوهشی انجام بدهند.
خلیل الله قیصری، عضو هیئت علمی گروه مواد و متالوژی - پیرو رویکرد جدید دولت که رویکردی کیفیت گراست و جناب رئیس جمهور آقای روحانی هم بر آن رویکرد تاکید کردند، اهدافی که برای اعضای هیئت علمی انتظار دارند مواردی کاربردی و عملی هستند، مواردی از جمله حفظ محیط زیست و من هم به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی به این پاسخ ها لبیک میگویم. در این راستا امیدوارم که همواره حمایت بهتر و مناسب تری از فعالیت های پژوهشی انجام بدهند.
ناصر جاسمی، دیپلم کامپیوتر، مربی بدنسازی و پاورلیفتینگ - 
انتظار حمایت از ورزشکاران را دارم، از استعدادهای موجود حمایت شود تا بتوانند شکوفا شوند و نام خوزستان در حوزه ی ورزش ارزش و جایگاه خودش رو پیدا کند.
ناصر جاسمی، دیپلم کامپیوتر، مربی بدنسازی و پاورلیفتینگ - انتظار حمایت از ورزشکاران را دارم، از استعدادهای موجود حمایت شود تا بتوانند شکوفا شوند و نام خوزستان در حوزه ی ورزش ارزش و جایگاه خودش رو پیدا کند.
دکتر محمود منیعاتی، دکتری آموزش زبان انگلیسی - 
در مقایسه با دیگر کشورهای جهان، قشر معلم و استاد در این جامعه همواره از ارزش اجتماعی چندان بالایی برخوردار نبوده است و شغلی معمولی محسوب می شود. این در حالیست که در برخی کشورهای جهان معلم و استاد به پاس تربیت دانشمندان، پژوهشگران و افراد مهم آینده، بسیار ارج نهاده می شوند و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.
دکتر محمود منیعاتی، دکتری آموزش زبان انگلیسی - در مقایسه با دیگر کشورهای جهان، قشر معلم و استاد در این جامعه همواره از ارزش اجتماعی چندان بالایی برخوردار نبوده است و شغلی معمولی محسوب می شود. این در حالیست که در برخی کشورهای جهان معلم و استاد به پاس تربیت دانشمندان، پژوهشگران و افراد مهم آینده، بسیار ارج نهاده می شوند و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.
سیمین عبداللهی، مدرک ممتاز خوشنویسی( نستعلیق و نثر) - 
هنرمندان بخصوص در استان خوزستان فراموش شده هستند، جایگاه ثابت و مشخصی ندارند و هیچ وقت حمایت نمی شوند.
سیمین عبداللهی، مدرک ممتاز خوشنویسی( نستعلیق و نثر) - هنرمندان بخصوص در استان خوزستان فراموش شده هستند، جایگاه ثابت و مشخصی ندارند و هیچ وقت حمایت نمی شوند.
دکتر ریحانیان، دانشیار - 
وزارت علوم و دولت باید به مجهز کردن هرچه بیشتر آزمایشگاه ها به وسایل مدرن و جدید توجه بیشتری نشان دهند و حمایت خود را از طرح های پژوهشی افزایش دهند. در حال حاضر رقابت در سطح بین المللی به علت کمبود امکانات و بودجه کافی بسیار مشکل شده است.
دکتر ریحانیان، دانشیار - وزارت علوم و دولت باید به مجهز کردن هرچه بیشتر آزمایشگاه ها به وسایل مدرن و جدید توجه بیشتری نشان دهند و حمایت خود را از طرح های پژوهشی افزایش دهند. در حال حاضر رقابت در سطح بین المللی به علت کمبود امکانات و بودجه کافی بسیار مشکل شده است.
محمد رضا حاجی زاده، دبیر ریاضی - 
انتظاری که از دولت دارم خیلی واضح و مشخص است، وضعیت معیشتی معلم ها خیلی وضعیت خوبی نیست، علیرغم گذشت دوره های مختلف در آموزش هیچ تحولی در وضعیت حقوقی فرهنگی ها داده نشده است، تفاوت در حقوق معلم ها در مقایسه با حقوق دیگر ارگان ها خیلی زیاد است، این تفاوت حقوقی انگیزه را از معلم میگیرد و او دیگر انگیزه کار نخواهد داشت.
محمد رضا حاجی زاده، دبیر ریاضی - انتظاری که از دولت دارم خیلی واضح و مشخص است، وضعیت معیشتی معلم ها خیلی وضعیت خوبی نیست، علیرغم گذشت دوره های مختلف در آموزش هیچ تحولی در وضعیت حقوقی فرهنگی ها داده نشده است، تفاوت در حقوق معلم ها در مقایسه با حقوق دیگر ارگان ها خیلی زیاد است، این تفاوت حقوقی انگیزه را از معلم میگیرد و او دیگر انگیزه کار نخواهد داشت.
سید عباس امام، دکترای زبان انگلیسی  - 
از دولت و به ویژه جناب رئیس جمهور انتظار می رود که همواره به عملی کردن قول هایی که به همگان در زمینه های مختلف داده اند پایبند بوده و بر اساس آنچه که در قانون اساسی آمده است به وظایف خود عمل کنند.
سید عباس امام، دکترای زبان انگلیسی - از دولت و به ویژه جناب رئیس جمهور انتظار می رود که همواره به عملی کردن قول هایی که به همگان در زمینه های مختلف داده اند پایبند بوده و بر اساس آنچه که در قانون اساسی آمده است به وظایف خود عمل کنند.
زهره گونی بند شوشتری، دکتری آموزش زبان انگلیسی  - 
به عنوان یک مدرس دانشگاه از دولت انتظار دارم که نسبت به تشکیل و فعالیت مستمر کانون های پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح دانشگاه های دولتی اقدام های جدی کنند.
زهره گونی بند شوشتری، دکتری آموزش زبان انگلیسی - به عنوان یک مدرس دانشگاه از دولت انتظار دارم که نسبت به تشکیل و فعالیت مستمر کانون های پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح دانشگاه های دولتی اقدام های جدی کنند.
دکتر محمد شفیعی، دکترای تخصصی بیوشیمی  - 
اختصاص دادن بودجه ی بیشتر به فعالیت های پژوهشی در روند تحقیقات علمی کمک بسیاری خواهد کرد و در این زمینه ضعف هایی دیده میشود که امیدوارم با توجه بیشتر وزارت علوم برطرف گردد.
دکتر محمد شفیعی، دکترای تخصصی بیوشیمی - اختصاص دادن بودجه ی بیشتر به فعالیت های پژوهشی در روند تحقیقات علمی کمک بسیاری خواهد کرد و در این زمینه ضعف هایی دیده میشود که امیدوارم با توجه بیشتر وزارت علوم برطرف گردد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
داوود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
1
حاجی زاده مهلم ریاضی را میشناسم . دبیری بسیارزحمت و کش و کاربلد و دلسوز . اگه این نظر را میبینه میخواهم ازش تشکر کن .
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
3
بابا اینها که همه هیات علمی هستن و وضع توپ.... معلم کجا بود ؟؟؟؟؟؟؟
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
3
دلتون خوشه رفتین پیشه افرادی که هر کدومشون 100 منصب دارنو حقوقشون بالایه 4 تاست سوال میکنین برین از معلمان و دبیرهایی که دارن در شهرستان ها تدریس می کنن پرسش کنین....من مادر خودم دبیره اصلا راضی نیست چه برسه به مرد هایی که مجبورن از کارهایه نادرست برای مثال که خودم نمونه بارزشو دیدم داداشمه کلاس خصوصی گرفته سوالارو بهش دادن و اصلا براشون مهم نیست که دانش آموزا چطور میخوان یک مقطع بالا برن و چطور درسا رو بفهمن درمیارن حقوق یک دبیر یا یک معلم اصلا کفاف یک زندگی 3 نفره رو نمیده چه برسه به اون افرادی که صداشون از جای گرم در میادو میگن بچه دار شین خوبه هر چه بچه بیشتر زنگی بهتر اینا همش شعاره
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
3
سلام آیا از نظر شما معلمان فقط اساتید دانشگاه هستند؟هزاران معلم زحمتکش آموزش و پرورش چی؟ چرا سراغی از آنها نگرفتید؟الحمدولله همکاران ما در آموزش عالی حداقل از نظر معیشتی تامین هستند و خواسته آکثر این عزیزان توجه به بودجه های پژوهشی می باشد که جای امیدواری دارد ولی فرهنگیان چی؟زیر بار مشکلات معیشتی کمر خم کرده اند و کسی بفکر نیست.
خباز خوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
1
با سلام
اگر ممکن هست در مورد اخراج ناظرین طرح های اشتغال کمیته امداد که بعضا تا 8 سال سابقه کار در این نهاد را دارند گزارش تهیه نمایید . خوزستان مهد بدبختی و اواره گی هست . کمیته امداد متولی کمک به مردم هست اما خودش اقدام به اخراج نیروهای قراردادی خود نموده است . بقیه نیروهای شاغل قرادادی فاقد پست سازمانی هم حال و روز خوبی ندارند و امکان اخراج آنان هم زیاد است . به دادمان برسید و خبر را تهیه و منتشر نمایید . خداوند پشت و پناهتان
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
1
استاد حاجی زاده دبیرستان شاهد سال 87 و 89
سپاس از همه ی زحمات
بهترینی استاد
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
1
سلام
به جای گول زدن خودتان بروید با چند تا دبیر آموزش پرورش آسیب دیده اقتصادی مصاحبه کنید
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
1
دلتون خوشه رفتین پیشه افرادی که هر کدومشون 100 منصب دارنو حقوقشون بالایه 4 تاست سوال میکنین برین از معلمان و دبیرهایی که دارن در شهرستان ها تدریس می کنن پرسش کنین....من مادر خودم دبیره اصلا راضی نیست چه برسه به مرد هایی که مجبورن از کارهایه نادرست برای مثال که خودم نمونه بارزشو دیدم داداشمه کلاس خصوصی گرفته سوالارو بهش دادن و اصلا براشون مهم نیست که دانش آموزا چطور میخوان یک مقطع بالا برن و چطور درسا رو بفهمن درمیارن حقوق یک دبیر یا یک معلم اصلا کفاف یک زندگی 3 نفره رو نمیده چه برسه به اون افرادی که صداشون از جای گرم در میادو میگن بچه دار شین خوبه هر چه بچه بیشتر زنگی بهتر اینا همش شعاره
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
1
با تمام احترامی که برای این حضرات قایلم میگویم که اینها همه هیات علمی و دارای سمتهای بالا هستن... شباهت معلم با استاد دانشگاه فقط در عنوان همین آموزش دادن است و بس... یک هیات علمی فوق لیسانس یا دکترا حداقل دو یا سه برابر کسی با همین مدرک در آموزش و پرورش حقوق میگیرد تازه آن هم با ساعات موظفی کمتر... تازه کسی هم به تعطیلات اول مهر و فرجه امتحانات و بین دو ترم و قبل و بعد نوروز اساتید گیر نمیده ... دانشگاه چمران نمایشگاه خودروهای اروندی برای اساتیدش برگزار میکنه....واقعا معلم کجا بود ؟؟؟؟؟؟
هر چند که این دوستان هم از دامان معلم به این مناصب رسیده اند...
ناهید کاظمی
|
ROMANIA
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
0
من دبیر شیمی سال چهارم خانم دکتر طیبه محمدی بوده ام.( به احتمال زیاد) خوشحال شدم تصویر ایشان را بعد از سالها دیدم
:
:
:
آخرین اخبار