تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۹۱۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آبفا اهواز:
آب آشامیدنی اهواز امسال جیره بندی نمی‌شود
معاون آبفا اهواز با تاکید براینکه شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: در کلانشهر اهواز مشکل تأمین آب آشامیدنی وجود ندارد و آب اهواز امسال جیره بندی نمی‌شود.

سعید دشتی‌زاده اظهار داشت: در آستانه ورود به فصل تابستان پمپ‌های انتقال آب آشامیدنی در اهواز تغییر پیدا کرده و آب اهواز امسال جیره بندی نمی‌شود.

وی با تأکید براینکه شهروندان اهوازی در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: افزایش مصرف آب در اهواز به دلیل گرمای بیش از حد هوا طبیعی است اما امیدواریم مردم با مصرف بهینه آب از هدر رفت این سرمایه طبیعی جلوگیری کنند.

معاون بهره برداری اداره کل آب و فاضلاب اهواز عنوان کرد: روش‌های استفاده بهینه آب در اهواز از طریق روابط عمومی به مردم آموزش داده می‌شود تا بتوانیم امسال با مدیریت صحیح منابع آبی جلوی قطعی‌های مکرر را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که ساعات افزایش مصرف آب در اهواز چه ساعتی است، گفت: از ساعت 10 تا ساعت 13 و 30 و از ساعت 17 و 30 تا ساعت 22 ساعات افزایش مصرف آب در اهواز است.

دشتی‌زاده بیان کرد: در طول سال عملیات گندزدایی و تصفیه آب انجام می‌شود و کیفیت آن روزانه توسط مرکز بهداشت اهواز و اداره کل آبفا اهواز جهت اطمینان از سلامت آب مصرفی مردم کنترل می‎شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار