تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۹۵۷۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امداد هوایی به ساکنان مناطق صعب العبور شمال خوزستان میسر شد
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با احداث باند پرواز بالگرد در بیمارستان بزرگ دزفول امکان امداد رسانی هوایی به بیماران مناطق صعب العبور شمال خوزستان میسر شد.

علیرضا خسروپناه روز سه شنبه افزود: این باند پرواز طبق استانداردهای هوانیروز و ویژه پرواز بالگرد امداد 115 در مساحت 10 هزار مترمربع با اعتباری افزون بر 700 میلیون ریال در بیمارستان بزرگ دزفول احداث شده است.

وی هزینه اجاره ماهیانه بالگرد را حدود 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این باند پرواز مناطق صعب العبور و سخت گذر شمال خوزستان از جمله سردشت و شهیون دزفول ، ایذه ، لالی و شمال مسجدسلیمان تا مرز استان لرستان زیر پوشش خدمات اورژانس هوایی قرار گرفتند.

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول احداث منبع ذخیره سوخت ، جهت نما و احداث جاده اختصاصی برای انتقال سریع بیمار به بخش های مختلف بیمارستان را از مهمترین اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

خسروپناه ضمن تقدیر از همکاری شهرداری دزفول برای احداث باند پرواز بالگرد امداد هوایی 115 افزود: تلاش می شود تا باند پرواز در بخش سردشت ، بیمارستان نظام مافی شوش و بیمارستان گتوند نیز احداث شود تا امدادرسانی 115 به ساکنان این مناطق با سرعت بیشتری امکان پذیر شود.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرهای دزفول ، شوش و گتوند در شمال استان خوزستان را زیر پوشش دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار