تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیحات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول
با اقدام به موقع بازرسان، گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته آشپزخانه بیمارستان نظام مافی شوش از دسترس خارج و به هیچ عنوان وارد فرآیند طبخ نشد
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در توضیحاتی ارائه کرد: با اقدام به موقع بازرسان، گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته آشپزخانه بیمارستان نظام مافی شوش از دسترس خارج و به هیچ عنوان وارد فرآیند طبخ نشد.

با درج گزارش خبری «تغذیه بیماران با گوشت فاسد!» روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در پاسخ توضیحاتی را ارسال کرده است.

در این توضیحات آمده است: مدیریت آشپزخانه بیمارستان مذکور توسط پیمانکار و با نظارت کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه شبکه بهداشت اقدام به فعالیت کرده، همچنین کارشناسان شبکه دامپزشکی نیز حسب وظیفه بر توزیع و عرضه مواد خام دامی نظارت دارند که سردخانه آشپزخانه بیمارستان را نیز در بر دارد.

در ادامه آورده شده است: محموله گوشت تاریخ مصرف گذشته به میزان 232 کیلوگرم در شیف شب 11 آبان‌ماه توسط پیمانکار وارد سردخانه شده و در صبح 12 آبان‌ماه جاری توسط بازرسان شبکه بهداشت و دامپزشکی کشف و ضبط و صورتجلسه می‌شود که در همین رابطه بازرسان مورد تقدیر مسئولان امر قرار گرفته‌اند.

در این توضیحات همچنین بیان شده است: با اقدام به موقع بازرسان، گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته از دسترس خارج و به هیچ عنوان وارد فرآیند طبخ نشده و تمام مستندات آن نیز موجود است.

در ادامه آمده است: قطعا با متخلفان ورود گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته به سردخانه آشپزخانه مطابق مقررات برخورد قانونی و نسبت به اخذ خسارت‌های مالی و حیثیتی وارده به شبکه بهداشت و درمان شوش اقدام خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار