تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داورداربی ازدلایلش برای کاندیداتوری می‌گوید
هدایت ممبینی از حوزه انتخابیه اهواز برای حضور در مجلس رقابت می کند.

به گزارش خبرآنلاین داور 42 ساله خوزستانی لیست الیت کشورمان تصمیم گرفته تا برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، جدی ترین گزینه ورزشی حاضر در رقابت انتخاباتی باشد. او که از بختیاری های شهر هفت گل خوزستان است ، پس از سال ها سکونت خانواده سرشناسش در اهواز ، تصمیم گرفته تا برای انتخابات ، کاندیدا شود.

هدایت ممبینی

ممبینی که همین چند هفته قبل دربی 73 را با موفقیت سوت زد ، تحصیلات لازمه برای حضور در رقابت انتخاباتی را هم دارد و در این باره به خبرآنلاین می گوید:« من تحصیلاتم در مقطع فوق لیسانس تربیت بدنی است. از کاردانی شروع کردم و تحصیلاتم را تا مدرک فوق لیسانس هم ادامه دادم. حالا هم که وارد عرصه رقابت شدم ، می خواهم نماینده خانواده ورزش در مجلس باشم. البته امیدوارم که بعد از تائید شورای محترم نگهبان ، خیلی جدی تر برای رقابت انتخاباتی حاضر باشم.»

او ادامه می دهد:« چند ماهی بود که برای شرکت در انتخابات فکر می کردم و مشورت های بسیاری از دوستان بزرگواری که از سیاسیون هستند ، گرفتم. ارتباطات خوبی دارم و بعد از مشورت های مختلف ، به این نتیجه رسیدم با توجه به اینکه 20 سال از زندگی ام را به تدریس در اهواز گذراندم ، به خوبی مشکلات مردم شهرم را می شناسم . مردم شهری که جوانان زیادی دارد . مهمتر از این البته من می خواهم نماینده خانواده ورزش در مجلس شورای اسلامی باشم چون تا به حال هیچ یک از اهالی فوتبال در رقابت های انتخاباتی مجلس رای نیاورده اند. با این وجود سعی دارم که اولین نفری باشم که از میان اهالی فوتبال به مجلس می رود.»

داور بین المللی کشورمان ادامه می دهد:« من عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و فعلا به عنوان کاندیدایی مستقل وارد انتخابات شدم. گمانم این است که حضور چند ورزشکار در بالاترین مرجع قانونگذاری کشور ، می تواند پیش زمینه ای باشد برای مدیریت ورزشی در ورزش. به هر حال ورزش کشور کارهای زیادی برای انجام دارد که یکی از راه های نظارت بر آن از طریق مرجع قانونگذاری مجلس شورای اسلامی است . به همین دلیل امیدوارم در این مسیر اهالی ورزش پشتیبانم باشند.»
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
1
اميدوارم موفق بشود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
1
0
از سياسيون كه خيرى نديديم كاش ايشون راى بياره
:
:
:
آخرین اخبار