تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۵۴۸۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان شمارش آرا در اهواز/ هر چهار نامزد جبهه متحد در مرحله دوم + تکمیلی
از مجموع 457 هزار و 108 راي، "سيدشريف حسيني با كسب 209 هزار و 880 راي به عنوان نماينده مردم اهواز راهي مجلس نهم شده است و پس از سيدشريف حسيني به ترتيب "شكرخدا موسوي" با 98 هزار و 983 راي، "شبيب جويجري" با 98 هزار و 909 راي، "ناصر سوداني" با 92 هزار و 714 راي و "محمدجعفر فلسفي" با 84 هزار و 46 راي قرار دارند كه اين چهار نفر در دور دوم انتخابات با هم رقابت خواهند كرد
نتایج انتخابات اهوازآخرین نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرستان اهواز اعلام شد که در آن نماینده شدن سید شریف حسینی نماینده فعلی اهواز قطعی شده است.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، آخرین شمارش آرا که تقریبا نتایج قطعی حوزه انتخابیه اهواز است و تنها 90 صندوق شمارش نشده باقی مانده است سید شریف حسینی با کسب 210هزار رای به عنوان نماینده اهواز وارد بهارستان شد. این نماینده اهواز شامگاه سه شنبه و درجریان تبلیغات تائید صلاحیت خود از شورای نگهبان را دریافت کرد.

همچنین سید شکر خدا موسوی با 77هزار رای، شبیب جویجری با 71 هزار رای، محمد جعفر فلسفی با 66 هزار و ناصر سودانی با 65 هزار رای رده های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند و باید برای تعیین دو نماینده دیگر اهواز با هم رقابت کنند.

نکته جالب راه یافتگان به مرحله دوم انتخابات اهواز این است که هر چهار نفر از لیست جبهه متحد اصولگرایان هستند. به عبارتی دیگر دو نماینده از اهواز قطعا از اعضای جبهه متحد هستند.

همچنین سید احمد موسوی که از بخت فراوانی برای راهیابی به مجلس برخوردار بود با کسب 42 هزار رای و تکیه بر جایگاه ششم موفق نشد به عنوان نماینده اهواز برگزیده شود.

همچنین منوچهر شمس با 15 هزار رای و حسین حیدری با 13 هزار رای رده های هفتم و هشتم را در اختیار دارند.

تکمیلی:

رئيس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد:
انتخاب "سيدشريف حسيني" به عنوان نماينده اهواز در مجلس نهم
رقابت جويجري، موسوي، سوداني و فلسفي در دور دوم

رئيس ستاد انتخابات خوزستان گفت: "سيدشريف حسيني با كسب 209 هزار و 880 راي به عنوان نماينده مردم اهواز راهي مجلس نهم شده است.


حميد قناعتي در گفت‌وگو با  ايسنا، مستقر در ستاد انتخابات خوزستان اظهار كرد: از مجموع 457 هزار و 108 راي، پس از سيدشريف حسيني به ترتيب "شكرخدا موسوي" با 98 هزار و 983 راي، "شبيب جويجري" با 98 هزار و 909 راي، "ناصر سوداني" با 92 هزار و 714 راي و "محمدجعفر فلسفي" با 84 هزار و 46 راي قرار دارند كه اين چهار نفر در دور دوم انتخابات با هم رقابت خواهند كرد.
مطالب مرتبط
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
2
10
خدا را شكر كه اون اقا كه نمايندگى ما رو ول كرد و رفت پست دولتى گرفت جواب اينكار را از مردم گرفت.
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
2
ناشناس عزیز موندم چطور خوزنیوز حرفت رو سانسور نکرده ؟
naseri- ahwaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
3
2
بهر حال هر نماینده ایی که برای مردم کار کند مزد ش را مردم می دهند امید وارم سید بیشتر از قبل پاسخ این اطمینان را بدهد
جناب آقای سید شریف حسینی تبریک عرض می کنم و موفق باشی
حمادی
|
Germany
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
3
1
اگر منظور سید احمد است .ا ولاایشان همیشه در کنار مردم بوده وخواهند بود ثانیا سید بعد از مشاورت با مردم وکسب اذن ازملت طی یک مصاحبه تلفزیونی تصمیم به ترک مجلس نمود ثالثا پستی را که ایشان قبول نمودند معاونت پارلمانی است یعنی هریک از نمایندگان که بخواهد پیگیر مشکلات حوزه خود باشد باید از کانال همین معاونت بگزرد پس وجود سید احمد در این پست کلیدی تاثیر گذار تر و فعالتر بود رابعا بشهادت نمایندگان فعلی وسابق خوزستان ایشان بارها بودجه استان را تا 4 برابر افزایش داده اند خامسا ارتباطات وسیع ایشان با تصمیم گیرندگان درمرکز
حمادی
|
Germany
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
3
بهر حال من به نظر شما احترام میگذارم وشما را ملامت نمی کنم چرا که همه ما باید سعی کنیم فرهنگ درست انتخاب کردن را ترویج دهیم واساس اصلحیت باشد نه چیز دیگر ......
پ-س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
3
پیروزی مقتدرانه جناب حسینی(سیدشریف) را تبریک میگویم.
آقا سید بزرگوار،مردم اهواز یکبار دیگر به شما اعتماد نشان دادند
حالا نوبت شماست...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
4
جناب حمادى مگر قحط الرجاله ما درخوزستان دهها نخبه علمى،اقتصاددان،مدير كلان و... داريم چرا امثال .... انتظار دارند ما تا ابد بايد به ايشان راى بديم.ما به كسي كه وامدار دولت يا جريانهاى سياسى است نبايد راى بديم بلكه چهره هاى جوان متعهد و جسور نياز داريم به خدا تن خوزستان خسته است و تاب اين سياسى كاريها را ندارد
مناف زرگانی معمری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
2
1
سید شریف حسینی در این 4 سالی که گذشت تلاشهای زیادی کرد و تایید صلاحیت او هرچند دیر انجام شد ولی بسرعت وارد مجلس شد
:
:
:
آخرین اخبار