تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۶۴۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان به خانه بسکتبال نیاز دارد
رییس هیات بسکتبال آبادان گفت:احداث خانه بسکتبال و یا مکان تخصصی برای تمرین و برگزاری مسابقات این رشته نیاز نخست هیات بسکتبال آبادان برای استعدادیابی و توسعه است.

سام بوشهری شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:هم اکنون 13 سالن ورزشی در آبادان وجود دارد که با توجه به فعالیت رشته های مختلف ورزشی این سالن ها جوابگوی نیازهای جوانان ورزش دوست نیست.

وی افزود:احداث سالن اختصاصی به عنوان خانه بسکتبال می تواند در استعدادیابی، شکوفایی و توسعه این رشته در شهرستان آبادان تاثیرگذار باشد و این مهم نیازمند توجه همه مسئولان شهر به ویژه مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند است.

بوشهری استعدادیابی در سنین پایه را از برنامه های هیات بسکتبال آبادان در امسال عنوان کرد و بیان داشت:با پیگیری انجام شده و برای توسعه بسکتبال در مدارس آبادان تفاهم نامه ای برای آموزش 60 ساعت ضمن خدمت فرهنگیان به ویژه مربیان ورزش با آموزش و پرورش آبادان امضا شد.

وی به فعالیت کمیته های داوران، استعدادیابی، پیشکسوتان، بازاریابی، آموزش و فرهنگی، انضباطی، برگزاری مسابقات و کمیته مسابقات بسکتبال سه نفره در آبادان اشاره کرد و گفت:پارسال با پیگیری انجام شده برای 400 بسکتبالیست زن و 30 بسکتبالیست مرد آبادانی، کارت بیمه ورزشی صادر شد.

رییس هیات بسکتبال آبادان به فعالیت 2 تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان(مردان) و تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان در لیگ برتر کشور اشاره کرد و بیان داشت:این 2 تیم از کادر فنی آبادانی برای شرکت در مسابقات استفاده می کنند که این مهم بیانگر علاقه و استعدادهای ناب این رشته در آبادان است.

وی افزود:برای توسعه بسکتبال سه نفره در شهرستان آبادان چهار زمین با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده که سعی می کنیم با آماده سازی آنها زمینه را برای برگزاری مسابقات چندجانبه خارجی با شرکت کشورهای همسایه در آبادان فراهم کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار