تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۶۴۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود استقلال رامشیر به لیگ دو/ میرسالاری: بالاخره حق به حق‌دار رسید
تیم فوتبال استقلال رامشیر با قهرمانی در گروه سوم لیگ دسته سوم، موفق شد به لیگ دو صعود کند.

تیم فوتبال استقلال رامشیر که امروز قرار بود طبق رای فدراسیون فوتبال، بازی تکراری خود را برابر پرسپولیس گناوه در شیراز برگزار کند، با توجه به عدم حضور تیم گناوه‌ای و اعلام پیروزی سه بر صفر رامشیری‌ها توسط فدراسیون، موفق شد یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمانی و صعود به لیگ دسته دوم را جشن بگیرد.

نماینده رامشیر با این پیروزی 33 امتیازی شد و با توجه به پنج امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول و یک بازی باقیمانده در لیگ سه، صعود خود را به رقابت‌های لیگ دسته دوم قطعی کرد.

در همین راستا سیدعباس میرسالاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: چون فدراسیون تیم گناوه را ملزم به گرفتن استادیوم شهید دستغیب، پرداخت هزینه هتل و اسکان داوران و ناظران بازی کرده بود، نماینده استان بوشهر به‌دلیل بدهی داشتن به بازیکنان‌شان و مشکلات مالی که داشتند در این بازی حاضر نشدند که من فکر می‌کنم مسائلی را هم که در گناوه برای ما به‌وجود آوردند به همین دلیل بود.

وی افزود: واقعا بدترین رای تاریخ فدراسیون فوتبال صادر شد و اگر این دو تیم برابر هم قرار می‌گرفتند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شد و معلوم نبود در بازی‌های آینده این فوتبال چه اتفاقاتی می‌افتاد.

سرمربی استقلال رامشیر گفت: خوشحالم که بالاخره حق به حق‌دار رسید و ما از الان به حضور در لیگ دو فکر می‌کنیم و برای آن برنامه‌ریزی خواهیم داشت. از همه مردم رامشیر و خوزستان و همچنین رسانه‌هایی که از ما در این مسیر حمایت کردند تشکر ویژه دارم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار