تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۷۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری رجاء
شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری این شرکت از ساعت 14 امروز، اعلام کرد: تاریخ فروش بلیت 25 رام قطار حذف شده این شرکت نیز در صورت هماهنگی با راه‌آهن به زودی اعلام خواهد شد.

 با توجه به حذف 25 رام قطار این شرکت از سوی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به دلیل حساب‌های فی‌مابین، فروش بلیت سایر قطارهای شرکت رجاء رأس ساعت 14 امروز به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود.

‌شرکت حمل و نقل ریلی رجاء ضمن عذرخواهی از هموطنان اعلام کرد: فروش بلیت 25 رام قطار مسافری حذف شده این شرکت براساس دستور راه‌آهن به عنوان حاکمیت به تعویق افتاده است که زمان فروش آن پس از هماهنگی متعاقباً اعلام می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی این شرکت، سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت رجاء (1539) در خدمت مسافران است.

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری 8 شرکت ریلی در حدفاصل تاریخ‌های 25 دی تا 11 بهمن ماه سال ‌جاری، برای مسیر‌‌های داخلی از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد.

همچنین پیش‌فروش بلیت قطار‌های رجاء نیز از ساعت 14 امروز از طریق همه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور و پایگاه اینترنتی این شرکت، آغاز خواهد شد.

یادآور می‌شود خریداران بلیت قطار بعد از گرفتن بلیت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام‌خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حرکت و از این قبیل را به دقت بازنگری کرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار