تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۱۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت غیبت مالدینی در برنامه نود چه بود؟
مالدینی دیشب در ضیافت بعد از بازی هم حضور نیافت و ترجیح داد به منزل سفیر ایتالیا در باغ سفارت این کشور در خیابان فرمانیه تهران برود.


سایت گل – شب گذشته عادل فردوسی‌پور در برنامه نسبتا آشفته میزبان 3 تن از بازیکنان میلان بود و البته یکی از آنها را از طریق اسکایپ روی خط برنامه آورد.
 
در برنامه دیشب نود فرانکو بارسی، دانیل ماسارو به استادیوی 14 آمدند و جرانو گتوزو در اتاقش در هتل آزادی از طریق اسکایپ در برنامه حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. البته کلیت برنامه به هیچ وجه چنگی به دل نزد و عادل فردوسی‌پور(شاید) این‌بار تحت تاثیر میهمان‌ها موفق نشد چیز جذابی از دل گفت‌وگوها بیرون بکشد که البته این مسئله به تفاوت جایگاه مجری برنامه نود با بازیکنان حاضر در برنامه برمی‌گشت. عادل اگرچه در فوتبال ایران برند مهمی محسوب می‌شود و میهمان‌ها تحت تاثیر او هستند اما در برنامه شب گذشته مقابل بارسی و ماسارو و گتوزو حرف چندانی برای گفتن نداشت اگرچه تلاشش را کرد. اما غایب مهم این برنامه پائولو مالدینی بود. ستاره اصلی میلان و بازیکنی که اصلی‌ترین جذابیت ستاره‌های میلان به حساب می‌آمد، مالدینی که روز گذشته در مراسم بازدید شیرخوارگاه آمنه هم شرکت نکرد دیشب در ضیافت بعد از بازی هم حضور نیافت و ترجیح داد به منزل سفیر ایتالیا در باغ سفارت این کشور در  خیابان فرمانیه تهران برود. بنابراین تنها چیزی که از او در برنامه نود پخش شد همان کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در نود بود
:
:
:
آخرین اخبار