تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۵۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروش بلیت قطار برای ماه رمضان از فردا
فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی برای ایام ماه مبارک رمضان ( حدفاصل تاریخ‌های 11 مرداد تا 10 شهریور سال1390 ) از ساعت 30 / 8 سه‌شنبه 21 تیر از طریق سیستم Online2 آغاز می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری همانند سنوات گذشته به طور یکپارچه و یکسان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شرکت رجاء صورت می‌گیرد. در فروش یکپارچه بلیت قطار، هر گونه موجودی بلیتی که در نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش نیز قابل مشاهده است.

فروش بلیت قطار بین‌المللی ( ترکیه و سوریه ) برای حدفاصل تاریخ‌های اعلام شده فوق، ساعت 30 / 8 چهار‌شنبه 22 تیر امسال از طریق دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجاء از خریداران بلیت قطار درخواست کرد، بعد از گرفتن بلیت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حرکت و ... به دقت بازنگری کرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام کنند.

هموطنان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 139 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است

برچسب ها: بلیت قطار ، رمضان
:
:
:
آخرین اخبار